wat gaat de tijd snel he dames

hee gossee

ja idd ben echt zo benieuwd hoe ze er uit zal zien de kleur haar ogen alles haha
echt super gaaf he maar we moeten helaas nog een tijdje wachten maar ja dat hebben we er voor over he
en ik heb zelf ook heel weinig klachten gelukkig alleen te ver lopen gaat pijn doen

nou succes en geniet er van

groetjes

quote: Gossee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2007 15:49:21'));

He, ik zie dat jij op 1 maart bent uitgerekend. Kans op een schrikkelkindje.... Dat zou bijzonder zijn, he?

jep idd schikkeljaar
ik hoop het niet want dat vind ik echt niet leuk haha waarom weet ik ook niet

O, dat lijkt mij nou juist zo gaaf! Zo bijzonder.
Maar dat ga ik niet meer halen, haha (6 februari uitgerekend, dan wordt het toch echt geen 29 februari, en anders kom ik in het Guiness Book of Records!)

Hoi Patricia,

ik kan me je ongeduld in het begin nog wel herinneren

Ik zei je toen al dat t na die eerste drie maanden snel zou gaan...

Ik kan je nu ook vertellen dat de laatste weken juist weer voorbij kruipen: ik ben as zondag alweer 39weken en de tijd kan me nu niet snel genoeg gaan!

Ok hij/zij mag komen, maar volgens mij blijft ie nog wel ff zitten waar ie zit
Kan niet wachten tot ik mn kleine eindelijk mag bewonderen en om eerlijk te zijn heb ik ondertussen wel genoeg van alle pijntjes, kwaaltjes en die enorm dikke buik...

Ach, een ding is zeker: ooit komt ie eruit....

Geniet nog maar lekker van deze mooie periode: nog een paar maandjes en ook jij loopt te zuchten:" komt ie er dan nooit uit..."

Veel liefs Nika

Terug
Bovenaan