Wat gaat het allemaal snel!

Reneke ook wij genieten nu meer dan bij de eerste gewoon omdat we ons bij de eerste wat meer zorgen maakte.
Onze oudste lag met 4 weken ook een paar dagjes in het ziekenhuis. Nu merk je toch dat je overal net iets makkelijker in bent.
Stas ligt nu overdag ook al twee dagjes in zijn eigen bedje in het ledikantje. Maar gelukkig 's nachts nog lekker bij ons op de kamer in het wiegje.
Ook wij genieten volop van de eerste lachjes, heerlijk om te zien. Ook vind de grote broer zijn kleine broer helemaal geweldig en is heel lief voor hem, hier genieten we ook van.

Suzanne72 ik hoop voor jullie dat jullie vanaf nu ook volop kunnen gaan genieten.
Ik hoop ook dat er over een paar jaar nog een derde bij zal komen, alleen mij man is het daar nog niet helemaal overuit.

Groetjes

@ Mikkie, wij willen over paar jaar ook nog proberen een derde kindje te krijgen. Voor mijn gevoel is het nog niet af hahaha. Maar eerst heerlijk genieten van ons manneke.
Zijn zus is ook heel dol op hem! Zo lief en vertroetelen en zorgen dat hem aan niks ontbreekt.
Naar ons was ze ff een draak (niet luisteren e.d.) maar dat gaat weer de goeie kant op.
Pepijn ligt nu wel 's nachts op zijn eigen kamertje, omdat onze dochter 2 weken lang iedere avond en nacht stennis maakte omdat ze bij ons wilde liggen (ze slaapt altijd goed, nooit gezeur en al helemaal nooit bij ons liggen) nu Pepijn op eigen kamertje ligt, gaat dat weer goed.
En ik slaap ook iets rustiger, hij kreunt namelijk best veel in zijn slaap haha.

Liefs

Hoi Caat en de rest,

Wat herkenbaar hoe Thomas reageert op zijn zusje! Hier heeft Coen dit weekend ook de suikerpot en een glas kapot gegooid. Ook duwt hij zijn broertje soms weg of zegt tegen ons dat Niek in de box moet. Ik snap het zo goed dat hij gefrustreerd is dat hij minder aandacht van zijn mama krijgt, maar het is wel lastig hoor!

Ik geef Niek ook liever witte lieve babypakjes aan, terwijl ik zijn broer zo snel mogelijk stoere kleding aan gaf. Aan de andere kant kijk ik er heel erg naar uit dat hij een beetje gaat reageren.

Volgende week pas voor het eerst naar het CB, ben heel benieuwd hoe zwaar en groot hij dan is. Maar aan zijn onderkinnetje en bolle wangetjes te zien gaat het wel goed!

Groetjes!

Hoi,

Tren is heel lief voor z´n broertje. Hij wil hem het liefst de hele dag vasthouden en knuffelen. Maar bij ons probeert hij ook heel duidelijk z´n grenzen te verkennen. Laatst zat hij gewoon bovenop onze salontafel allemaal van die gekke dingen.

Groetjes

He meiden,
Doordat we even hebben gewacht met onze derde is het leeftijdsverschil groter. Brent wordt vertroetelt door zijn grote broers van 3,5 en 5,5 jaar. De eerste week was onze middelste wel dwars, maar dat lijkt alweer over met 2,5 week... Doordat iedereen zo tevreden is, kan ik er ook echt van genieten. Als Brent in zijn bedje ligt te slapen als de jongens thuis komen, willen ze het liefst dat ik hem wakker maak en naar beneden haal. Voor hen hoort hij er helemaal bij. Echt heel lief!!!

Terug
Bovenaan