Wat gaat het alweer hard

Hoi,
Hier alweer 26wk, nog 14wk (als ik dat haal) afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest. alles ok en de baby groeit super, volgende afspraak 23dec en krijg dan meteen de 30wk echo (laatste als alles goed verder goed blijft gaan)
Heb op wat kleinigheden nergens last van, mijn buik is wel al enorm, groeit elke keer sneller,,haha, maar niet erg vind het leuk dat je het goed kan zien ;-)
We hebben al een meisjesnaam (jongen nog niet, wil ik wel voor de zekerheid) en de tekst en voorkant van het geboortekaartje al klaar!
Moet eigenlijk alleen nog een proefdruk laten maken, 1muur schilderen en wat laatste inkopen doen, luiers en melk (ga bv geven maar haal voor de zekerheid altijd 2pakjes kant en klare nutrilon, maar de datum ging maar tot april dus denk wacht nog een paar weken,,haha)
Heb van de week chocolade - muisjes en lange vingers gehaald, ga ff kijken of dat lekker is als traktatie (op school) en een paar bewaren om over 2wk op te eten, kijken of ik ze vooraf al kan maken ;-)
Peetoom en peettante zijn gevraagd, dus schiet al lekker op, krijg er echt zin in,,haha, zo'n kleine uk, en lekker bv geven, mn moeder komt kramen, aangezien je die hier niet krijgt, maar wil geen 5dgn in het ziekenhuis blijven,bah, lekker naar huis toe!
Hoe is het met jullie en met de voorbereidingen?
Liefs MJ

UHM. Moet dus nog aan het kamertje beginnen en de meubeltjes moeten nog gemaakt worden. Wagen gekocht en wel het badje enz besteld. Wiegbekleding nog maken. Schilderen, maar dat kan pas als de stucadoor is geweest. (komt over 3 weken). Wil begin januari klaar zijn. Moet daarna nog 1 slaapkamer en man moet badkamer nog afwerken. PFFFFFT denk dat het een strakke planning gaat worden. Ben dus helemaal nog nergens eigenlijk. Ben ik echt zo laat of zijn er nog meer die alles moeten doen? Kaartje nog niet uitgezocht, uitzet nog niet compleet, kamer nog niet eens aan begonnen. Jongensnaam komen we nog steeds niet uit. En voor de zekerheid hebben we toch wel een meisjesnaam. Wil wel met de 32 weken klaar zijn voor de baby. (andere slaapkamer kan ook nog wel van het voorjaar) Nog 7,5 week te gaan om alles voor elkaar te krijgen dus voor mij.

Nee hoor supertje,
je bent zeker niet laat.
Ik moet ook nog een nieuwe wagen kopen, de kamers van de kids omzetten een nieuw badje kopen, kleertjes uitzoeken, kaartje afmaken en een naam bedenken..wil in januari hier mee aan de slag. Mijn ervaring is dat je over het algemeen ruim op tijd bent als je in januari klaar bent.
Maar MJ lijkt me ook heerlijk als je al zo ver bent. En ben benieuwd of je die lange vingers zo lang kunt bewaren. Vrees het ergste eigenlijk!

Ik ben nu 23 weken.
We zijn nu begonnen aan de nieuwe slaapkamer van ons zoontje, daar hoeft niet veel aan gedaan te worden maar jah ook kleine dingetjes kosten tijd.
Verder hoef ik aan de baby kamer ook maar kleine dingetjes te doen.
We hebben ook nog geen namen of kaartjes uitgezocht en moet ook nog nodig naar shoppen om dingetjes aan te schaffen want ook dat heb ik nog niet gedaan.

Liefs Marina

@mj; misschien vacuum verpakken die lange vingers?

Hey hier nog iemand die echt nog niks voor deze kleine heeft gekocht!! Zelfs nog geen kleertjes! Ok heb nog heel veel liggen van mijn zoontje en dochtertje.
We zijn deze week wel begonnen aan de nieuwe kamer voor mijn dochtertje als die klaar is dan ga ik aan de kamer voor de kleine beginnen, nou ja daar hoeft niet heel veel aan te gebeuren hoor!
Heb nog de tijd ben vandaag 25 wk zwanger.
o ja de namen (we weten dat we een jongetje krijgen maar ja je weet maar nooit) hebben we zo goed als zeker dus dat scheelt,hahaha

Groetjes Anne

Hey,

Wij zijn ook nog heel druk bezig met de zolder kamer.
En is ook nog lang niet klaar maar vordert gestaag.
Maar het is niet erg want onze kleine man komt eerst heerlijk bij ons op de kamer.
Zijn hangwiegje is al klaar dat wil zeggen alleen de details die ik graag wil nog aanbrengen.
Hij is echt super geworden al zeg ik het zelf.
Verder qua kleertjes wel compleet, moet nog wel lakentjes voor de wieg hebben.
En verder tja........nog 2 flesjes, speentjes en flesvoeding ben nog niet uit het merk nutrilon of friso??
En niet te vergeten papier voor het geboortekaartje ontwerp heb ik al helemaal klaar.
Dus ja wij zijn al ver maar nog niet klaar......gelukkig hebben we nog ff maar wil half jan echt wel klaar zijn op de zolder na want dat is onmogelijk.
Maar heb er wel heel veel zin in, wil mijn mannetje lekker knuffelen enzo.

liefs louise

Hoi,
Bij de eerste waren we pas klaar met 26wk ofzo, dat vond ik echt een gestress, nu hoeft er niet veel gekocht en te gebeuren dus dat scheelt ook!
@supertje, zolang je een wiegje hebt en wat kleertjes en luiers (evt flesjes en melk als je geen bv geeft) is er zowiezo geen man overboord, je kindje kan altijd bij jullie op de kamer! Ze hebben niet veel nodig hoor, alleen de armen van papa of mama.
En hier speelt ook mee dat rond kerst de kids vrij zijn, daarna nog de verjaardag van de jongste en dan zijn we alweer half januari,(dus 34wk) de laatste weken kan ik dan mooi wassen en wat uitrusten,,haha
Groetjes MJ

ps; mini; ik wilde ze gewoon in een luchtdichte bak bewaren, als ze 2wk knapperig blijven is het goed, dan kan ik ze half februari maken, scheelt mijn man weer werk, die heeft toch al genoeg te doen na de bevalling en dan voor 3klassen beschuit met muisjes smeren is toch erg veel,,haha

@mj, haha idd dat kan je, je man niet aan doen ;-)
Zelf ben ik ook aan het kijken en nadenken over een traktatie voor ons zoontje op de psz.
Nu zag ik dat ze bij jamin veel blauw/wit rose/wit snoepgoed verkochten, dus ga daar mn licht eens op steken, of ik daar niet wat mee kan knutselen voor de bevalling.

@louise, denk dat je qua voeding gewoon je gevoel moet volgen, bij welk merk jij je eigen prettig voelt.
Alles is zo streng getest en er zitten zoveel wettelijke richtlijnen aan dat je bijna geen 'nietgoede babyvoeding' heb.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan