Wat gaat het alweer hard

ik ben nu 23 en een halve week.. (pff tijd vliegt)
en moet eerlijk bekennen dat mijn babykamer al een week of 5 klaar is. nah klaar alleen de rolgordijnen moeten nog hangen...
Verder heb ik op wat kleine dingetjes na alles in huis. moet nog wel flesvoeding halen, want ik wil dus geen bv geven... ik kijk daar enorm tegenop vandaar dat de keus is gevallen op flesvoeding....

babykaartje is zo goed als uitgezocht. we twijfelen tussen 2. zal van de week ff het boek halen zodat ik kan kijken hoe te tekst komt. tekst is ook al uitgezocht, het word een friese tekst... we zijn alletwee fries en ik vind dat wel goed bij ons passen. namen: tjah als het een jongen word krijgt et 1 naam, voor een meisje 2... jongetje waren we zo uit.. ik had 3 namen uitgezocht en mijn nummer 1 vond mijn vriend zo leuk dat dat meteen raak was. voor een meisje was het iets lastiger.. had wel 6 namen ofzo... maar mijn nummer 1 en 2 vond alex los maar niks... toen plakte hij ze aan elkaar en walah... een meisjesnaam... Wij moeten beide wel klaar hebben... aangezien we niet weten wat het word.

Ik vind het trouwens heerlijk om alles al klaar te hebben. ik ben wel iemand die graag dingen op tijd regelt.. momenteel ben ik bezig alle adressen te bemachtigen.... december is voor mij altijd een enorme drukke maand geweest... geloof dat ik maar 4 dagen niks heb... :S dus voor ik het door heb zijn we januari

iedereen veel succes met zoeken, klaarmaken en kopen van alle babyspulletjes!! het is zulk leuk werk!

Liefs Ann

Hi meiden, hier ook zo'n mama-in-spe die eigenlijk alles al klaar heeft! Babykamer is klaar (alleen lamp moet worden opgehangen), wiegje staat zelfs al naast bed (zo zoet), alles al gekocht, wandelwagen en maxi cosi worden in januari bezorgd, babynamen had ik al 15 jaar in mijn hoofd en manlief was het daar al 5 jaar mee eens.... tja, als ik dit zo lees lijk ik wel een beetje raar... maar O! wat is het allemaal toch leuk om te doen/kopen/fantaseren. Moet alleen nog geboortekaartjes uitzoeken en 2 babypakjes kopen (is trouwens ontzettend lastig om neutrale pakjes te kopen, iedereen weet tegenwoordig of het een jongetje of meisje wordt, maar ik dus niet) en in januari ga ik alles maar eens wassen....
Vind het een relaxed gevoel, nu 24 weken zwanger en alles goed (rond en gezond), dus hoef alleen nog maar uit te buiken en baby laten groeien, heerlijk!
Geniet allemaal en succes met alle voorbereidingen! Liefs, Joyce

hay bij mij staat de commode al klaar met alle kleertjes (neutrale) erin maar dat kwam omdat de middelste van mij eenladenkast kreeg en wij de commode dus uit haar kamer konden halen. mijn man heeft de commode toen maar gelijk in elkaar gezet. kinderwagen van een vriendin gekregen, ik moet het nog wel wassen en heb wel alvast een dubbel kinderwagen gekocht en de wieg en de rest komt nog wel.
heb ook alles in huis van de andere kids (zowel jongen als meisje) dus dat komt wel goed

Terug
Bovenaan