Wat gaat het snel!!!

Hoi hoi,

Vanmorgen weer voor controle bij vk geweest.
Alles was goed, groei goed, moet wel ijzer in de gate houden.
Tot nu toe verloopt alles wel het zelfde als mijn vorige zwangerschap...ben alleen niet zo dik geloof ik.

Vanmorgen was ik me er ineens bewust van dat ik deze zwangerschap er niet zo mee bezig ben als met vorige. Komt ook omdat je nu al van alles hebt dus minder hoeft aan te schaffen denk ik. Ja en minder rust want nu is zoon lief er. Nog zo'n 16 weken te gaan naar uitgerekende datum...dat klinkt!!!
Voor we het weten zijn de eerste alweer bevallen.
Heb het nog zo druk, of lijkt het dat je het nu veel drukker hebt, ik weet het niet wat dat is.
Ervaren jullie dat ook zo?
Maar voel me goed kindje groeit goed, wat willen we nog meer....
Toch maar wat rustiger aan zien te gaan doen, dan heb ik ook weer wat meer tijd om op het forum te zijn, want dat is ook wel erg gezellig.

Groetjes Rianne

Ja, deze keer gaat het nog sneller dan de eerste en de tweede. Nog 10 weken en dan ga ik al met verlof! Dat klinkt ook al zo.

Het hoort erbij, maar aan de andere kant wil ik ook echt genieten van deze zw.s. want het is de laatste. 3 kids is mooi genoeg.

Maar fijn dat alles zo goed ging.

Hoi,

Voor mij is het de eerste..en de tijd gaat inderdaad snel, nu ik het bericht van Rianne lees denk ik...inderdaad nog maar 16 weken....maar ik vind dat de leuke tijd nu ook begint, de babykamer wordt morgen geleverd..en dan begint de "leuke" tijd., de hele uitzet en accesoires gaan aanschaffen!!

Hoi Meiden!

Ik weet nog goed dat ik de eerste drie maanden wel weg kon kijken. Maar het daardoor alleen maar langzamer gaat. Nu gaat het ineens zoooo snel en houdt de weken amper bij.
Wij gaan zaterdag weer eens uitgebreid tijd maken voor onze eerste aanstaande kindje! We gaan definitief beslissen welk geboorte kaartjes we nemen en we gaan naar babydump om nog wat spulletjes te kopen. Leukleuk inderdaad!
Ik merk wel dat mijn buik ontzettend snel groeit en dat ik ook echt mijn rustmomenten moet hebben.
Nou meiden, lekker genieten he!

liefs Janne van Krukel!

Heey!

Hier hetzelfde , in het begin had ik zoiets van als ik die 12 weken maar voorbij ben , en nu heb ik zoiets wauw het vlliegt help haha moet nog zoveel doen ( alles al bijna klaar maar toch dat idee he) Wel nog steeds erg druk bezig bedacht ik me toevallig net in de auto nog pff..
Buik groeit nu erg hard behoorlijk rond..Mn ma is 2 weke op holiday geweest haha die schrok weer ff toen ze me zag :p

Hahaha leuk is dat als bekende mensen je even niet gezien hebben! Dan is het een shockeffect! Ze vroegen van de week aan mij of ik nou zoveel afgevallen ben, uuuhhh ja en toen ben ik ook weer aangekomen! "OOOO" zei ze toen "dat heb k ook altijd zo een jojo effect" Hahahah ik draaide nog eens met mijn buik, maar kreeg geen reactie! :D

Goed even terig naar het onderwerp, aan de ene kant gaat de tijd zoooo snel, je hebt geen tijd om stil te staan be de zwangerschap, maar aan de andere kant, heb ik soms wel eens even zoiets van...... was het vast maar kerst! dan zijn we er bijna! Gek he!

Liefs Janne

Hoi,

Hier eigenlijk ook hetzelfde, de eerste drie maanden vond ik erg langzaam gaan, maar nu gaat het supersnel.

Ik zat vanmorgen ook al te rekenen dat ik over 10 weken alweer met verlof ga. Ik ben benieuwd heb er in ieder geval alweer heel veel zin in.

Lekker met het kamertje bezig dus kan niet wachten tot het zover is.

Liefs Cindy

hoi hoi,

bij mij duurt het nog max. 17 weken. maar voor mn gevoel duurt dat nog zoooo lang.

ik heb allles al klaar, en ik ben zo benieuwd wat voor soort mensje het is.

misschien dat zodra t weer omslaat het wat korter lijkt te duren. ik heb helemaal winter in mn hoofd met sneeuw enz. en het is nu nog zo zonnig. dus lijkt het nog zo ver weg.

x jessica

Terug
Bovenaan