Wat gaat het snel!!!

Het gaat inderdaad erg snel allemaal. Morgen ben ik 26 weken. Voor mijn gevoel weer een soort magische grens.
Nog 8 weken en dan lekker met verlof.
Groetjes, Petra.

Hoi Dames,
Ik vind het de laatste weken juist enorm langzaam gaan, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik al bijna 5 weken thuis zit door dat stomme ongeluk. Ik kan niet wachten tot dat ik weer lekker kan werken! Maar het is wel zo dat als ik over 2 a 3 weken weer aan de slag ga het maar voor 2 a 3 maanden is en dan ga ik weer met verlof. Dat is wel een raar idee! Maar goed, nog 18 weken te gaan en een hoop te doen :)

Liefs,Mar

hoi hoi,

ik heb het ff voor mezelf uitgerekend.

nog 1 week voordat we op vakantie gaan.

na de vakantie nog 9 weken voordat ik met zwangerschapsverlof ga.

nu lijkt het allemaal niet zo heel ver meer.

x jessica

Leuk om die verhaaltjes te lezen over zwangerschapsverlof. Ik ben werkloos, dus zit thuis. In juli te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. Tja, zwanger of recessie, ze zullen het niet eerlijk zeggen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best een beetje nerveus ben. Woon sinds een maand in ons nieuwe huis en er is dus nog niks gedaan met de babykamer. Van 't weekend gaan we behangen en dan gaat 't eindelijk wat worden. Elke dag ben ik er wel mee bezig, want het moet gewoon perfect zijn voor die kleine. Het liefst ga ik morgen met heel veel geld naar de winkel om alles te kopen hahaha. Zulke leuke spulletjes allemaal.

Liefs,
Kim

Terug
Bovenaan