Wat gaat het toch snel!

Zo alweer een plaatje naar boven opgeschoven! Ik vind de gehele zwangerschap snel gegaan.. Hier en daar lees ik al wat berichten dat sommige er helemaal klaar mee zijn. Ik eigenlijk ook wel een beetje.. Wil nu wel eens weten wie er al die tijd heeft overnacht in m'n buik.

Dus mijn vraag eigenlijk:

Hoever zijn jullie met alles? Kamertje al af, tasje al klaar? of begint er nog niks te kriebelen?

Groetjes Girl89

Ik vind het echt verschrikkelijk dat het zo snel gaat! Als een van de weinigen volgens mij.. Ik ben nu 35w3d dus het schiet echt op! Ik vind het zo dubbel, kan niet wachten om kennis te maken met ons 2e wondertje, maar ik moet er ook niet aan denken om niet meer zwanger te zijn. Ik vind het zo heerlijk! Ik voel me heel goed en mooi en het blijft een geweldig gevoel dat gedraai in je buik. En de kans is heel erg groot dat dit de laatste keer is dus mag het van mij zo lang mogelijk duren.
Verder zijn we er redelijk klaar voor, alles is in huis, moet alleen nog even wassen. Het bed moet ook nog omhoog en de tassen nog gepakt maar dat kan volgende week nog. Hoop toch op een thuisbevalling dus.. En dan t liefst in 1nacht dan hoeft m'n dochter ook niet naar de oppas.. Haha. Hopen mag hè? De oppas is wel geregeld hoor!

Wij zijn gelukkig zo goed als helemaal klaar.
Babykamer is klaar vandaag de nieuwe maxicosi binnen gekregen. Moet alleen nog luiers en een aankleedkussen en dan zijn we helemaal klaar.
Maar aangezien de 1e al met 35 weken was geboren wilde we alles mooi op tijd klaar hebben.
Maar mijn tasje staat nog niet klaar, maar die is snel genoeg ingepakt.

Ik ben nu ook steeds nieuwschieriger aan het worden naar de baby. Ben zowiezo benieuwd naar wat het wordt en ook hoe hij of zij eruit ziet.
Maar nog even geduld hebben, ik moet nog 4,5 week tot de uitgerekende datum.

Succes allemaal met alles.

groetjes Ingrid

kamertje is af,was is gewassen hangt allemaal in de kast,geboorte kaartje is besteld,vandaag naar gemeentehuis geweest voor te erkennen (dit omdat wij niet getrouwd zijn) het enigste wat ik nog moet doen en dat doen we vanavond de raamsticker uitzoeken.
en dan hebben we alles zo'n beetje wel!!

Ook hier naar mijn weten zo ongeveer alles wel klaar, alleen nog ff een stekker aan de lampjes bij de commode maken (maar ach dat zijn van die kleine klusjes die je zo even doet (vriendje tenminste haha).

Zoals ik bij een ander bercihtje al gereageerd had dit is voor het eerst dat ik geniet van de zwangerschap, weinig last van de kwalen die ik gedurende de hele zwangerschap heb gehad. Maar tegelijk mag het nog steeds wel met 37 week geboren worden hoor want ben dood nieuwsgierig naar ons kaboutertje, en kan niet wachten om het in mn armen te sluiten. Maar denk dat ik het gevoel van de bewegingen nu, echt wel ga missen, net als die dikke bolle buik haha. Ook hier voel ik me mooier dan voor de zwangerschap. Wat die hormonen wel niet met je doen he haha. Je word dikker en flotsiger aan alle kanten en de meeste vrouwen worden daar onzeker van, terwijl ik het nu juist sexy vind. Ben morgen 33 week, dus hoop nog een maandje te genieten van de positieve dingen door de zwangerschap, en vanaf 1 juni mag het om mij geboren worden... We zullen zien hoe lang het nog duurt.
X

We zijn redelijk ver thuis, maar moet nog wel eea doen. Heb ik met opzet bewaard tot m'n verlof. Tas is ook nog niet gepakt. Ben donderdag 33 weken, dus lijkt me ook wat overdreven om dat nu al te doen.

Voel me nog steeds heel goed, dus ben er absoluut nog niet klaar mee (al ben ik natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig naar onze kleine man). Zal straks idd wel weer erg wennen zijn als die buik weg is. Hoe onpraktisch het af en toe ook is, het is zo bijzonder. Nog even een paar weken genieten van het getrappel en dan van ons mooie mannetje in m'n armen.

@ butterfly86

Ik ben dus z'n persoon die me echt niet sexy voelt met m'n zwangerschap haha. Ikzelf ben 2 juni uitgerekent en ben 12 mei 37 weken.. alleen 12 mei ben ik jarig!! Dus na 16 mei is ze helemaal welkom. Ik kan m'n nieuwsgierigheid ook niet bedwingen.

Zelf ben ik een beetje in de stress dat vriendjelief nog niet alles klaar heeft op de babykamer en ze zijn ook nog eens vollop de tuin aan het verbouwen! Ach.. dat zijn de hormonen.

Vanmiddag liggingsecho..

Zal ik een mei of juni mama worden? Wat denken jullie? Het is de eerste voor mij!

We gaan zaterdag weer inkopen doen, hopelijk hebben we dan alles compleet. Een box hebben we inmiddels ook. We moeten gelijk een box hebben omdat we ook honden hebben en die laat ik liever niet alleen met de kleine. Dus als ik bv even naar de wc moet ofzo, dan is een box wel handig!

Ik vind mezelf ook zo mooi nu! Normaal kijk ik eigenlijk nooit in de speigel, vind ik niet zo belangrijk. Maar nu als ik ga douchen ben ik echt trots op mijn dikke buik, zo mooi!
En heerlijk om die mooie positiekleding aan te trekken, valt het echt op!

De baby kamer is nog helemaal niet af, maar de baby komt eerst bij ons op de kamer. Daar staat bijna alles al klaar!
Ik heb een lijstje gemaakt met alles wat we nog moeten doen en het zijn vooral kleine dingen. Dus elke dag een beetje en dan is het wel optijd klaar!

Terug
Bovenaan