Wat gaat het toch snel!

O ja, van mij hoeft de baby ook niet tot week 40 te wachten hoor! Ik ben de 25e uitgerekend, maar vanaf 1 juni vind ik het prima dat hij/zij geboren wordt!
In ieder geval niet daar voor!

ik ga morgen de babywas wassen! kamertje is schoon! mijn zoontje is vorige week verhuisd naar zijn nieuwe kamer dus kan nu lekker de babykamer gaan doen! ik moet nog ff dekbedhoesjes kopen en verder heb ik alles al. vorige week nog een voorraadje Zwitsal aangeschaft. staat weer leuk op het plankje boven de commode! moet ook nog ff een hartjesketting in elkaar zetten die aan de klamboe komt te hangen boven het bedje.

en dan nog heeeeeeeeeel veel schoonmaken in huis!! haha heb een hele lijst gemaakt met klussen die nog gedaan moeten worden! kan alleen niet zoveel tegelijk doen omdat ik dan gelijk last van mn rug heb! en aangezien ik ook nog 3 weken moet werken moet ik het nog wel ff volhouden!

o ja, onze beeb mag niet op 3 of 7 juli komen, want dan zijn mijn zoontje en ik jarig!! ben 25 juni uitgerekend dus khoop maar dat het iets te vroeg komt of net niet op die data!!

ik vind het allemaal wel heel snel gaan... morgen al weer 35 weken...
in princiep is alles klaar... als de klein komt is het geen ramp.... nou ja... de koffers zijn nog niet helemaal gepakt... er liggen over al stapels spullen die er in moeten en tja er moet nog meer verzamelde worden.... vind het gewoon erg lastig om af te maken...
maandag avond heeft mijn vriend de klossen onder de bed gezet... slaap dus nu al 2 nachten heel dicht bij de plafon... is erg raar... waarschijnlijk gaan ze er van avond onder uit... en zetten we ze er weer over een week of zo onder... maar dat hangt van vriendje lief af... ik ben er al deels aan gewende... moet wel zegen dat ik voor het gemak maar een opstapje bij heb gezet...
de kaartjes moet ik nog wat voor printen... maar ga dat denk ik morgen of zo doen...
kleintje komt bij onze in de kamer... dus de bed staat nog niet maar alles is in huis er voor en helemaal klaar om in elkaar te zetten... (zo lang we de ruimte nog anders kunnen gebruiken is dat wel zo makkelijk)
er moet hier nog wel wat geklust worden maar niks wat ook niet er na zou kunnen... en tja... alles mag nog een keertje goed schoon... maar eeeeeeeeee kost me wel veel energie dus blijft een beetje liggen...

kan niet wachten om de klein te ontmoeten... maar denk wel dat ik dat bewegen van binnen heel erg ga missen... hoop dat de klein van de gyn ook nog even binnen mag blijven... met wat pech word ik ingeleid met 37 weken en dat is al over twee weken... :S nou ja volgende week woensdag weten we meer... straks weer voor controle en bloed prikken

succes allemaal met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan