Wat gaat het toch snel!!!

Mama van mick, dan krijg je er al meer brood in dan ik, Matteo eet alleen een halve korst van een stuk brood meer wil die echt nog niet, maar dat komt vanzelf goed. Ik zelf ben ook niet zo'n brood eter... De potjes van 6 maanden gaan daarin tegen wel helemaal tot aan de bodem op en dan nog kan die kijken van was dat alles.... ;-) hihi Het ene kind is het andere kind niet, ik denk dat je ze gewoon de tijd moet geven.

Harm is ook een alles eter. Heb hem zelfs al blokjes aardappel met groente voorgezet, zodat hij 't zelf kan pakken. Nadeel is alleen dat je 't daarna overal hebt zitten, maar hij eet wel goed! Vaak geef ik hem een potje voor kindjes vanaf 8 maanden, deze zijn iets grover en dan is 't verschil minder groot tussen potje en vers.
Brood eet hij iedere dag netjes 2x per dag 1 snee. Dit leg ik voor hem neer, zodat hij 't zelf kan pakken.
Liefs

Ik ben nu al super blij dat ik er een halve boterham met smeerworst in krijg en een flesje roosvise. Maar het warme eten van mezelf wil die nog steeds niet hoe fijn mals en zacht ik het ook maak dus proberen we dat volgende week weer.( en koken kan ik echt wel) Wel ga ik langzaam de potjes van 8 maanden proberen.
Dank voor de tips ik gebuik ze zeker.

Liefs

Terug
Bovenaan