Wat gaat het toch (te?) snel!

Dat is waar. Dean en Lynn zijn bijna 5 en 3 jaar en hebben goed door dat er nu een baby is. Amy is 14 mnd en heeft het niet echt in de gaten. Al gaat ze wel altijd lachen en brabbelen als ze Marly ziet.
 
Dat klopt! Mijn zoon is 6 jaar en die maakt het inderdaad heel bewust mee. Liever had ik het leeftijdsverschil iets kleiner gehad maar ik had hiervoor nog een miskraam.
Hij kruipt soms echt bijna bij haar in de wagen, en heeft zulke leuke praatjes tegen haar (Dag meissie!!)
Ik denk dat hij het straks alleen nog maar leuker gaat vinden als ie wat reactie terug krijgt van zijn zussie...
 
timo is bijna 11 weken en is nu 4050 gram en 56 cm..
gaat echt snel....ik hoop dat hier toch wle een 4e kindje komt het idee dat dit alles de laatste keer was vind ik vreselijk...........heb altijd gezegt dat ik 4 kindjes wou... en of het zwanger worden lukt is ook maar afwachten dus de tijd zal het leren... maar vind het niet leuk dat het zo snel gaat..... de 1e is het heel langzaam gegaan alles was nieuw je maakt alles voor de eerste keer mee....dus kon me niet snel genoeggaan met de 2e wou ik dat het veel sneller ging omdat ie zoveel huilde en jah de 3e gaat heel snel maar mag van mij wel wat langzamer.....

dus heel erg bewust blijven genieten want voor je het weet zijn ze groot...
 
Terug
Bovenaan