wat gaat jouw kind worden?

Hoi moeders,

Hihihi, totale onzin natuurlijk, want worden ze allemaal niet én hersenchirurg én minister-president van de EU én topmodel? Maar toch, wat gaat jouw kind worden later en waarom denk je dat?

Groetjes, KT

Natuurlijk worden mijn kinderen 1 van de dingen die jij benoemde!

Nee, ik heb echt geen idee wat ze zouden kunnen worden. Ik merk nu aan Kyara dat ze wel erg creatief is en super goed kan tekenen, dus misschien dat ze iets in die richting gaat doen.
Verder heb ik mezelf voorgenomen dat ik ze wel wil stimuleren in een bepaalde richting, maar dat het wel hun eigen keus moet blijven, zodat ze ergens terecht komen waar ze echt zelf voor hebben gekozen.
Sil

acteur zou Stijn ook zeker kunnen worden, wat kan hij soms dramatisch doen om niets, moet er stiekum ook wel een beetje om lachen....

Maar kan ook nog zijn dat hij caberetier wordt, hij haalt de leukste fratsen uit en staat je dan stralend aan te kijken, heerlijk!

Maar al het andere lijkt me ook prima. Gelukkig dat moet hij van me worden en verder mag hij het zelf bedenken!!!

Carina

Ik hoop gelukkig! Maakt me dan niet uit wat voor beroep ze heeft. Tuurlijk hoop ook ik stiekem dat ze een goede baan krijgt als rechter of arts of iets dergelijks. Maar daarnaast word ze natuurlijk ook nog fotomodel, met dat knappe koppie

hoi hoi,

nou actrice zou hier ook een goede zijn. ook zo een dramaqueen.
of bouwvakker. ze bouwt nou al vanalles en ramt met vanalles op elkaar. clown zou ook wel bij haar passen.
nee zou het echt niet weten. hoop dat ze word wat ze zelf wil. wij zullen haar daar in steunen.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan