wat gebeurdt er bij de verloskundige de 1 ste x

hey wat leuk

heb de zelfde pratijk
maar snik  zij zei niks over een echo en afspraak maken.

dus zal die dan nog wel voorlopig niet krijgen.

hoeveel weken ben jij nu dan???

groetjes leonie

heb geen idee bij wie ik mag komen

ik heb nog geen verdere kindjes ik ben nu ook 6 weken en 3 dagen gok ik?

erg leuk dan woon je wel in de buurt

maar dacht dat ze geen vaste verloskundige hadden maar dat je ook de andere kan krijgen???

groetjes leonie

In deze praktijk werken 3 verloskundige, 3 hele lieve meiden. En zij wisselen per bezoek zeg maar zodat je ze allemaal een paar keer hebt gezien. Je weet idd niet wie er bij je bevalling aanwezig zal zijn maar zo weet je wel wie wie is. Tenzij je net "pech"hebt en je bevalt net in een weekend dat een andere verloskundige dienst heeft.....
Maar goed, spannend he! Het was druk in het ziekenhuis met de echo's volgens de verloskundige en vandaar dat ik alvast een afspreek mocht maken. Vorige keer ook met 9 weken een echo gehad.

quote: anne82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 19:41:53'));

In deze praktijk werken 3 verloskundige, 3 hele lieve meiden. En zij wisselen per bezoek zeg maar zodat je ze allemaal een paar keer hebt gezien. Je weet idd niet wie er bij je bevalling aanwezig zal zijn maar zo weet je wel wie wie is. Tenzij je net "pech"hebt en je bevalt net in een weekend dat een andere verloskundige dienst heeft.....
Maar goed, spannend he! Het was druk in het ziekenhuis met de echo's volgens de verloskundige en vandaar dat ik alvast een afspraak mocht maken. Vorige keer ook met 9 weken een echo gehad.

ja vreemd dat ik dan nog niet mocht bellen voor een echo

nou jaa zal ik dan wel later krijgen???
als ik naar de verloskundige ga ben ik ruim 8 weken.

moet ik anders nog even bellen daarover???

of zou ik dan pas met 12 weken een echo krijgen???

Hoi Meiden,

De eerste x bij de verloskundige krijg je geen echo,je moet wel bloedprikken en ze gaan de geschiedenis na qwa ziektes in de familie,ook vragen ze of er meerlingen voorkomen etc etc...
De eerste afspraak is bij 8 weken en bij 12 weken maken ze een termijnecho.

liefs nice(mama van Peter 25-08-2007)

Terug
Bovenaan