wat gebeurt er allemaal?

Hey Kimberley,

Wat erg dat ze in het ziekenhuis zo rot reageren! Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je naartoe kan gaan? Als ze je zo rot behandelen zou ik daar zeker eens naar informeren! Als je straks in het ziekenhuis gaat bevallen dan wil je toch ook dat dat een mooie tijd wordt......
Ben benieuwd hoe het zo gaat!

Groetjes Marije

he meiden,

nou ik ben geweest en ben gelukkig ook weer thuis.Ik heb een half uurtje aan het ctg gelegen en alles was goed.
de gyn heeft inwendig gekeken,maar je merkte gewoon echt dat hij heel veel haast had.

Normaal doen ze het licht uit en het gordijn dicht,ik bedoel,je lig toch niet echt op je gemak.
maar nu gewoon licht aan gordijn open,deur niet op slot,dus als er iemand binnen komt gelopen dan kijkt diegene zo tussen me benen.
de stoel deed hij helemaal niet stellen,dus moest me echt goed vasthouden aan de beugels anders gleed ik er zo af.

en hij keek helemaal niet zo goed vanbinnen,ik bedoel ze hebben nu al zo vaak gekeken,dat ik ook wel een beetje weet hoe of wat.

gewoon erin eruit,bij alle andere doktoren.die gekeken hebben,was dat gewoon anders,die keken dieper en van alle kanten..

ik had nog gevraagd of de buikpijn van een blaasontsteking kon komen,maar nee dat kon niet

maar ik eigenwijs,dus gelijk doorgegaan naar mijn huisarts,en daar urine ingeleverd,ze heeft het gelijk onderzocht,en jahoor blaasontsteking!!

niet te geloven toch???

maarja niet druk maken zeggen ze dan..
en het gaat ook allemaal zo snel in het ziekenhuis,dat je er amper wat van kan zeggen,of vragen..

weer sorry voor mijn geklaag,maar zo hoeft mijn mannetje het ook niet aan te horen haha..

liefs kimberley

Hoi Kim,

Wat een stelletje idioten daar in dat ziekenhuis...pfffffffffffff zakt je broek vanaf zeg en daar moet je dan vertrouwen in hebben? Is er geen ander ziekenhuis waar je op kunt terugvallen?

Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes en liefs Petra

hoi kimberly,
fijn dat je toch lekker thuis zit. wat een idioot ziekenhuis!!! niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen als je straks echt aan het bevallen bent. ik zou idd ook kijken of er in de buurt nog een andere optie is.

succes met de komende weken en hopelijk blijft je kleintje nog lekker lang zitten.

Groetjes,
Sara

Hoi Kimberly,
Wat een verhaal zeg!! Ik zou geloof ik ook moeite hebben om daar weer terug te gaan. Moet je perse in dat ziekenhuis onder controle blijven of kun je ook nog naar een ander toe. Je klachten van die harde buiken zouden idd best eens van de blaasontsteking kunnen komen, mijn vriendin had precies hetzelfde gehad. Maar jij had er natuurlijk ook nogeens wat ontstluiting bij, dus dat is toch anders.
Nou ik wens je veel suc-6 en sterkte de komende tijd en zorg goed voor jezelf en je kindje.
Liefs Amber

Hoi Kimberly,

Nou, ik hoop dat je inmiddels van je blaasontsteking af bent! Wat een gedoe zeg...
Ik zit nu in week 32 van de derde. Bij de 2de zo'n 2jaar geleden ging m'n zwangerschap ook niet helemaal 'volgens boekje'. Ik heb heel lang weeen remmers geslikt uit voorzorgsmaatregel en heb ook 2 longrijpende injecties gehad. Uiteindelijk is Billy met 35wk gehaald en was alles goed. Tijdens die zwangerschap heb ik  vaak m'n gynacoloog 's nachts gebeld en bij elke onzekerheid, t mocht en dat deed ik dan ook! (M'n 1ste zwangerschap zo'n 4j geleden verliep geheel op rolletjes, netals 'klop klop' nu)
Vervelend dat je geen vaste aanspreekpunt hebt. Op zich is bedrust altijd goed voor (de groei van) je kindje. weeenremmers kan geen kwaad maar de bijwerkingen zijn een beetje vervelend (trilhanden, hartkloppingen maar gelukkig maar voor even) de injecties zijn ook alleen maar goed voor je kindje
Hopelijk heeft je kindje nog t geduld om lekker nog in je buik te blijven voor een paar weekjes. Ik wens je veel sterkte en vooral een rustigere periode, zonder gedoe!
groetjes,Priscilla

Oja, nog wat vergeten...
Tuurlijk mag je klagen, is beter voor je dat je t eruit gooit! Harde buiken kan je ook door stress krijgen.
Enne ik slik nu ook weeen remmers, al maanden, puur uit voorzorg en ook dit kindje wordt met een ks geboren. Doei doei!

he mama uit kreta,

Jeestje dus jij zit ook al zolang aan de weeenremmers..Mag ik misschien vragen waarom uiteindelijk jou tweede is gehaald met 35 weken?En is ie toen met de keizersnede geboren?

wat een vragen he,hihi..

maar je zal het wel warm hebben op kreta??Ik ben vandaag precies 32 weken,ik vind het wel erg spannend hoor allemaal,en met die bevalling in het vooruitzicht..

nou groetjes,en nog een keer bedankt voor je reactie..

liefs kimberley

oja,ik had helemaal geen blaasontsteking..dus weet ook niet waarom ik zo'n raar gevoel had bij het plassen,de kleine zit wel superlaag,dus misschien zit ze me wel te pesten hihi!

Terug
Bovenaan