wat gebruiken jullie???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik ben eigenlijks nieuwsschierig of jullie luiers of luierbroekjes gebruiken,
bij ons is het namelijk 1 groot ramp en drama als Bram verschoond moet worden en ik zit dus te denken en te twijfelen om over te stappen op luierbroekjes omdat hij deze staant aan kan krijgen maar weet eigenlijks niet of deze echt goed zijn

liefs ilona

Hoi Ilona,

Voor Marissa heb ik gewoon pampers. Dat gaat hardstikke goed. Ze vindt het niet altijd leuk om te liggen maar dan geef ik haar iets om vast te houden. Een speeltje of haar schoen of een potje sudocreme of zo. Daar is ze dan gewoon zoet mee tot ik klaar ben. Maar ik weet niet of die van jou zich nog zo makkelijk af laat leiden. Ik dacht zelf dat luierbroekjes er ook niet zo klein zijn maar dat weet ik dus verder niet.

groetjes Linda

hoi

die knuppel van me laat zich dus niet meer afleiden en wordt dus helemaal hysterisch en wild bij het verschonen, en de luierbroekjes zijn er in zijn maat heb ik al gezien bij de kruidvat

Hoewel het luierverschonen soms wat lastig gaat gebruik ik idd ook nog gewoon pampers...

Sannemams mv Lindy 14-7-7

Hoi,

wij gebruiken gewone luiers omdat ik die veel makkelijker vind met verschonen. Voor een luierbroekje moet je alles helemaal uitdoen aan de onderkant en bij een luier kan ik de broek en schoenen gewoon aanlaten. Als Stijn onder de poep zit moet hij toch liggen want dat krijg ik staand niet zo goed schoon. Ik vind luierbroekjes pas handig als ze zindelijk worden.

Groetjes van Marloes

Luierbroekjes vind ik veel meer werk dan luiers, want alles moet uit.

Zoonlief bij mij wil ook niet blijven liggen, dus probeer ik het gezellig te houden met een boekje te geven en er ragen over te stellen of een liedje te zingen. Maar bij een poepbroek duurt het al vaak te lagen voor de afleiding....dan is het mopperen en er alles aan doen om niet te liggen.....tja leuk zo'n eigen willetje :)

Hoi

Hier gaat het luier verschonen nog net,maar het rompertje duurt madam te lang.Dan wil ze alleen nog maar staan.We zijn dus aan het overstappen op hempjes en onderbroekjes.
Bij mijn zoons zijn wij ook redelijk snel overgestapt op luierbroekjes en daar was ik heel tevreden over.Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik met verschonen altijd alles aan de onderkant uitdoe.De jongens plasten alles anders alles onder op het moment dat de luier uitging en mijn dochter worstelt zich helemaal de rambam en dan is het gewoon makkelijker als er geen kledingstukken in de weg zitten.

Als ik jou was zou ik het gewoon een keertje uitproberen!

Groetjes Jessica

Luuk vind verschonen ook niet altijd leuk,maar ik probeer hem dan ook altijd af te leiden en meestal lukt dat wel.
Een liedje zingen of een kietel-spelletje ervan maken werkt ook wel eens.
En af en toe mopperen natuurlijk...maar goed,daar kan ik niet mee zitten,het zal toch moeten gebeuren!
Ik gebruik ook nog steeds Pampers.

Liefs,Sindy

Terug
Bovenaan