wat gebruiken jullie???

Hoi hoi,

Ik gebruik eigenlijk beid...
Ik kleed Rik van onder toch al helemaal uit omdat ikzelf ng niet de handigeheid heb als ie zijn broek nog aan zijn voeten heeft hangen. Ik ben over beide zeeer tevreden. Ook ben ik aan het overstappen op hemdjes en broekjes.

Luiers heb ik van Pampers en de broekjes van Kuitvat eigen merk. Ik vind de broekjes handig als ik weg ben en Rik niet ergens makkelijk kan liggen.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Ik gebruik nog alleen maar gewone Pampers voor Bas. Verschonen gaat de ene keer héél makkelijk en de andere keer is het een klein drama. Maar ik vind die broekjes echt niet handig. Dan moet steeds alles uit....
Bij mijn dochter ben ik eigenlijk pas broekjes gaan gebruiken toen ze zindelijk werd. De Little Walkers van Huggies vond ik erg fijn, omdat daar een soort klitteband in de zijkant zit. Die krijg je dus makkelijk open én dicht op die manier.
Rompers gebruik ik ook gewoon zo lang mogelijk. Ideaal! Nooit een bloot buikje en ruggetje omdat het hemd weer omhoog gekropen is..... Niet iedere keer weer dat hemd in de broek stoppen. Nee, geef mij maar rompers. Voor mijn dochter had ik ze zelfs nog in maat 98-104!

Groetjes, Karin

hoi hoi

gewone luiers

en wel die van de kruidvat

had eerst pampers nu al maanden kruidvat luiers

maar nu weer pampers uit de aanbieding en baal er van als een stekker

nee geef mij maar GEWONE luiers van de kruidvat

groetjes moekje

hi Ilona,
die luierbroekjes zijn volgens mij speciaal gemaakt als ze bezig zijn met zindelijk worden, dus ook niet echt gemaakt voor meedere volle plasjes!
Mijn ervaring is dat ze sneller vol zitten en je ze dus vaker moet verschonen, daarbij zijn ze volgens mij ook duurder toch??

Tja het verschonen zullen ze niet leuk vinden, maarja ik vind het ook niet leuk om een poepbroek te verschonen! haha..
Gewoon afleiden met iets en lekker liggend verschonen.
Ik werk zelf op een kdv en kan Jelte zo ook staand verschonen, als hij alleen heeft geplast. Dus dat scheelt wel!

Ik ga ze in ieder geval pas gebruiken als we aan de zindelijkheidstraining gaan beginnen!

Succes ermee,

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan