Wat geven jullie als verjaardagskado?

A

Anoniem

Guest
Nu de eerste verjaardag van mijn zoontje dichterbij komt, ben ik druk aan het rondkijken voor een leuk kadootje. Ik wil hem graag iets moois geven en denk daarbij aan een driewielertje of een loopwagen ofzo. Ik ben wel benieuwd wat jullie als verjaardagskado geven? Ik vind het namelijk erg moeilijk iets uit te kiezen en word er een beetje nerveus van!!! Tis toch wel heel speciaal zo een eerste verjaardag!!!!

Er zijn al een aantal topics over geweest maar ik weet het nog steeds niet, nou heb ik nog 2 mnden om er over na  te denken maar het komt nu wel heel dichtbij.
Dus wie weet brengt een van jullie me op een briljant idee!
Succes in ieder geval!!

groetjes Danielle.

hoi ik ben ook nog steeds druk aan het denken.
denk zelf aan een zandbak(maar ja kan ook nog even wachten en heb nog geen mooie gezien zo gauw),een driewieler staat hier ook bovenaan op het lijstje,een loopkar vindt ik ook een optie(ik heb hele gave van echt mooi hout gezien),een hobbelpaard,verder is er in de speelgoed winkel ook best mooi groot speelgoed..bijv een hoge soort ballenbaan met allerlei knopjes..moeilijk he.
ik denk dat ze van ons een driewieler krijgt,dat vindt ik echt een gaaf kadoo voor haar eerste verjaardag!
en natuurlijk een supermooie taart   he en slingers heb er ook z,on zin in.
nog tweemaanden hier..
succes groetjes piewie

eerlijk gezegd geven we niets bijzonders  deze verjaardag, om het simpele feit dat we vinden dat er al genoeg speelgoed in huis is  en we willen ook niet dat iedereen met onzinnige kado's aankomt, dus hebben we gevraagd of opa's en oma's iets op de spaarrekening willen storten voor als we straks iets groters willen kopen(als ze wat ouder zijn)
Ik heb een tweeling die as vrijdag 1 jaar word, de kids hebben toch nog geen besef van kado's ed,

Wij hebben een roze drie-wieler gekocht,dezelfde die Chloe heeft gekregen. (dochter van Pally).

Meer krijgt ze niet, ze heeft al genoeg en het moet ook leuk blijven.

Gr. Marieke mv Lyanne

yara krijgt een loopauto/figuur van ons en van opa en oma een nieuwe zandbak.. voor rest laten we ons verrassen

Wij kopen zelf voor Stef een driewieler en voor de rest....
Een loopauto
Een "rollator"
Een zandbak
Een wipkip voor het balkon
Een schommel

Als ik je een klein advies mag geven,......
Het komende jaar komen er nog veel meer vaardigheden van je kleintje bij en daarbij hoort vaak een bijpassend speeltje.... Je kunt dus ook dingen vragen voor over een half jaar, dan hoef je het tegen die tijd zelf niet aan te schaffen en je krijgt ook nog iets zinnigs!

Liefs Annet

Thomas krijgt een loopbakfiets van hout. 2 weken terug was ik bij toysrus en toen zag ik allemaal leuke dingen en heb wat meegenomen.
Een houten kubus met een spiraal aan de bovenkant met kralen en aan elke zijkant zit ook weer iets waar hij aan kan friemelen.
De schoolbus van little people
en nog iets met ballen.
erg he
Maar dat ga ik niet allemaal geven hoor! Misschien oma, tante of oom dan heb ik iets leuks voor ze om te geven
Liefs Esther

Terug
Bovenaan