Wat geven jullie als verjaardagskado?

Yoëll krijgt een tractor en van opa en oma een zandbak.
Verders heb ik als optie's gegeven ets van duplo of megabloks.
Hij heeft nu al wat megabloks en vind het te gek, het is iets waar hij heel lang mee kan doen dus dat is wel prettig, niet dat het na een paar maanden naar de zolder kan.

Ik geef hem een activity-stoeltje van Fisher Price. Er komen allerlei geluiden uit en er zitten allerlei dingen aan waar hij van kan leren.

Verder krijgt hij (hopelijk) ook niet al te veel cadeaus, omdat ik natuurlijk al veel speelgoed heb van Merijn. Ik heb daarom ook enkele familieleden gevraagd om geld te geven, zodat ik dat op zijn rekening kan zetten. Ik moet binnen nu en 1,5 jaar verhuizen en wil tegen de tijd dat ik verhuisd ben een speeltoestel kopen. Merijn is in juni al jarig geweest en ik hoop dat ik tegen die tijd van dat geld bij elkaar iets leuks kan kopen.

Groetjes Fonske.

p.s. de ervaring heeft geleerd dat  kinderen toch meestal een voorkeur hebben voor bepaald speelgoed. Ik heb hier spullen liggen waar Merijn nog tenauwernood naar omgekeken heeft. Dat vind ik persoonlijk  erg zonde van het geld, vandaar dat ik hoop dat Siebe niet al te veel pruldingen gaat krijgen.

Leuk, al die jarige kindjes.

lopen is hot!

Ik hoorde nu al van mij schoonfamilie  dat Stijn en blokkenkarretje en een loopfietsje krijgt voor zijn verjaardag over twee maanden ...

Denk dat Stijn van ons een fietsstoel krijgt.

De ( grote ) familie heeft hier in gedachten ook al allemaal leuke cadeaus in gedachten, vrees dat wij eromheen moeten zoeken naar iets leuks, hahaha! We hebben wel gevraagd of ze rekening willen met de toekomst, niet dat hij nu alles heeft en over een paar maanden niks meer om mee te spelen! Wordt ook wel gedaan denken we... En van ons... pfffff.... geen idee nog helaas. Zitten nog midden in de verhuizing dus wie weet hebben we voor zijn verjaardag straks nog een geweldig idee...

-X- Marieke

Wij willen Dean graag een loopauto geven van Puky. Maar voor ons duurt het nog krap 3 maandjes hoor. Dean is onze eerste en heeft eigenlijk niet zoveel speelgoed. Opa en Oma leveren een financieële bijdrage.

Groetjes,
Nelly.

Merel krijgt van ons een hello kitty rugzakje.
daar kan ze dan wel een tijdje mee vooruit.
en we willen mooie kleertjes uitzoeken die ze aandoet op de grote dag!
 voor ons is het over precies 1 maand dat Merel 1 word.

van opa en oma krijgt ze een schommel, en daar betalen wij dan aan mee.
dus dat word klussen in de tuin om die palen  te plaatsen.hahahaha

ze heeft al een loop autootje.

verder vind ik het erg moeilijk, ze heeft nog zoveel speelgoed vanaf haar geboorte.
misschien dat we idd spulletjes vragen voor over een half jaartje ofzo.
of h&m bonnen zodat we voor de herfst/winter zelf kleertjes kunnen uitzoeken.
vind het zonde om dingen te krijgen waar ze niks aan heeft of omdat ze er zoveel van heeft.

Terug
Bovenaan