Wat geven jullie uit voor een vakantie?

Hallo,

Ik snap je vraag wel een beetje hoor, voor ons geld het zelfde!
Wat wil je eigenlijk uitgeven is de grote vraag! Toen Jente 10 maanden was zijn we naar Kreta geweest. Maar Jente was toen nog gratis en ik geloof dat we rond de 1200 euro kwijt waren maar we moesten daar wel gewoon nog eten etc.

Nu moeten we voor Jente ook de volle mep betalen en vinden we het persoonlijk gewoon te duur worden.
Ik vind dat best wel eens moeilijk hoor want oh wat zou ik graag wee naar Griekenland gaan.

Vorige jaar hebben we in de zomer (mijn man en ik hebben verplicht 2 weken bouwvak) een last minute camping in Nederland gedaan omdat het toen zo'n mooie week werd.
Dat was echt heerlijk maar ik zou verder niet zo snel een camping in Nederland van te voren boeken. Camperen in leuk maar niet in de regen vind ik zelf.

Dit jaar gaan we een weekje naar Frankrijk, mijn ouders zitten daar 2 weken in een huisje en ze hebben ons 1 week uitgenodigd. Zo zijn we er toch even uit en het blijft betaalbaar.

Groetjes Fennie en Jente

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties! Ik snap nu ook dat mijn vraag niet echt reeel is.
Wij hebben nog geen enkel idee wat wij willen doen deze zomer.
Ik ben al blij dat we dezelfde weken vrij hebben kunnen krijgen.

Voorgaande jaren zijn wij bij familie in het buitenland geweest, maar willen nu graag iets anders, maar wat?

Kamperen heb ik gedaan toen ik tiener was, maar dan wel in een huurtent met echte bedden en koelkast, etc. (dus kamperen??)
Ik zou ook graag voor 2 weken naar Frankrijk met een tentje, maar aangezien ikzelf niet weet wat ik kan verwachten doe ik dit liever wanneer de kinderen wat ouder zijn.

Met jullie reacties ben ik wel wat wijzer, heb een beetje een idee wat ik kan doen met welk budget.

We blijven gewoon zoeken totdat we wat leuks gevonden hebben en anders gaan we lekker diertuinen en pretparken in Nederland met de nodige uitstapjes naar het strand  bij  mooi weer!

Groetjes,
mama2004

hoi hoi!

Ik ben ook tijden op zoek geweest naar iets betaalbaars en leuks. Ik wil dit jaar het liefst all-in met veel zon en met een familiekamer. Wij gaan dan 2 weken weg begin mei en dat kost rond de 3000 pleuries. Nou, dacht het niet. Turkije is net zo duur als dat we all-in naar de Dominicaanse Republiek gaan. De Dominicanen is net te ver vliegen met een peuter dus dat gaat ook niet.

Maar naar lang zoeken hebben we eindelijk wat, we gaan 2 weken naar Italie naar een bungalowpark, lekker aan de kust. Als het slecht weer is gaan we met de auto rondkijken en is het lekker weer dan gaan we heerlijk "hangen" voor ons huisje.
Het huisje (luxe, met 2 slaapkamers, grote tuin en bbq) kost voor 2 weken ongeveer 700 euro. En de rest is aan jezelf hoeveel je uit wil geven, Als je elke avond uit eten gaat is of dat je af en toe zelf wat klaarmaakt in je huisje.

Suc6 met je zoektocht

liefs
di silva

Toen ik laatst ging boeken zag ik forse verschillen in prijs voor precies dezelfde reis. Niet alle touroperators hanteren een speciale kinderprijs!!! Dus let op als je bv all-in vliegreis boekt. Neckerman was honderden euro’s in ons voordeel, omdat we voor Stijn maar € 299,- betalen voor 12 dgn all-in. Fuerteventura. Voor ons mag je er een paar nullen bij bedenken ;)

Heb net vorige week gehoord dat vluchten bij raynair best goedkoop zijn. Ik heb zelf ook al even gekeken en het viel me reuze mee. Voor ons zou dan gelden dat we vanaf Bremen vliegen. We wonen  in Groningen. Ook kan je via deze site een hotel boeken.
Misschien heb je er iets aan.

Terug
Bovenaan