Wat geven jullie voor zijn/haar eerste verjaardag??

A

Anoniem

Guest
Heb echt geen idee wat ik Finn moet geven als ie een jaar wordt.
Of wat ik tegen anderen moet zeggen als ze vragen wat Finn wil hebben.

We hebben natuurlijk al heel veel omdat we al een dochter hebben.
Dus iets van fietsjes of loopstoeltjes hebben we al.

Alle suggesties zijn welkom!!

Thanx,

Tessie

Geef hem echte jongens dingen...want waarschijnlijk heb je nu heel veel popjes en roze speelhuisjes in huis maar nog geen stoere auto's, wilde dieren, treinen, voetballen dat soort spul.

Zal ik een kusje van Stijn inpakken en met een strik erom opsturen naar...

waar woon je ook al weer  

Hoi,

Lyanne krijgt van ons een roze driewieler.
Aan anderen hebben we "nuttige" dingen gevraagd, dingen waar ze langer plezier van heeft, zoals een ballenbak, 1-2-3 schommel, een zandbak (zo'n blauwe schelp), bak grote (duplo) blokken (is ze uren zoet mee). En anders geld. Ik heb ze gevraagd om ze GEEN kleertjes en/of knuffels te geven, knuffels omdat ze die al veel te veel heeft (er staan 2 bakken op zolder met knuffels) en kleertjes, omdat wij dat liever zelf kopen, want niet iedereen heeft dezelfde smaak. Je kunt ook bonnen van de H&M vragen, hebben ze ook hele leuke kleertjes. Dat hebben wij ook doorgegeven.

Nou, zit er iets tussen, hahaha!!

Groetjes,Marieke

Van ons krijgt ze een zandbak (ja een bak met zand) en een vakantie naar spanje........en als verassing gaan papa en mama ook gezellig mee! Verder vraag ik van familie een blokkenkar (houten duwkarretje met houten blokken erin) kleertjes voor aankomende winter of geld om voor een schommel in de tuin te sparen.

groetjes Monique mv Marit

tess krijgt van ons een schommel.

Verder heb ik gevraagd, kleding,badjasje,naamplaatje voor op haar deur, blokkenstoof, blokkenwagen leuke kindercd.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes sandra

We hebben zelf nog geen idee. Hoewel die ballenbak die ik al een paar keer voorbij zag komen hier wel helemaal gaaf is....
Aan familie hebben we dingen gevraagd waar hij later ook iets mee kan, dus niet alleen iets voor nu eigenlijk...
Hier ook al meer als zat kleertjes en knuffels, hahahah!

-X- marieke

Hallo,

Ik vindt het ook moeilijk hoor!
Hij krijgt in ieder geval deze auto, die hebben we aan opa en oma gevraagd!

We hebben deze ook op het KDV, hij is erg leuk en zeer sterk. Er wordt al dik 5 jaar mee gespeeld en er is nog niks kapot.
Je kunt er ook op gaan zitten.

Van andere opa en oma krijgt Jente een tuin speelhuisje (staat nu in de gamma krant) en wat die van ons krijgt weet ik nog niet, ha ha!
Al de dingen die we wisten krijgt hij van een ander.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan