Wat geven jullie voor zijn/haar eerste verjaardag??

Bedankt dames!

Fennie, die trailer is idd een goed idee.
Ik geloof dat het zoontje van mijn vriendin er ook nog steeds mee speelt en hij is nu al 4.

Toulouse, dat kusje kan je opsturen naar Zundert (je weet wel, het geboortedorp van Vincent van G.?!).

Liefs,

Tessie

Dat is echt een joekel van een trailer, geloof ik. Op de crèche van Stijn hebben ze ’m ook. Wel cool!!! Geloof dat de kindjes er ook op kunnen zitten...?

wordt geregeld (ships, moet ie eerst nog leren kussen, want hij krijgt altijd alleen maar... nog twee weken oefenen )

Liefs Steph. en Stijn

goh die trailer is wel heel mooi welk merk is dat en
welke winkels hebben die???
 we zitten er over te denken een loopauto te geven
en de opa's en oma 's storten waarschijnlijk wat
op zijn bankrek.
verder zien we wel

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wij geven Tyche een driewieler.
Maar daar heb je dus niks aan.
Evt een speelhuisje voor in de tuin??
Blokken? Pff moeilijk hoor als je er al een hebt.

En wat je aan andere moet vragen??
Ik vind dat veel mensen dure dingen aan andere vragen. Ik vind dat nogal raar eigenlijk. Aan opa en oma oke maar anders...

Heb voor Tyche voorleesboeken 'besteld' bij andere en een piano-tje

Hallo meiden,

De trailer is van little tikes, wij hadden hem in eerste instantie via   superspeelgoed.nl besteld maar hij was niet in vooraad en de datum dat hij wel in vooraad zou zijn werd steeds verder uitgesteld dus geen succes.
Heb net toevallig de intertoys gebeld hier in de buurt en die had hem staan, mijn man is hem nu even op halen!
Er is inmiddels een nieuwere truck van little tikes maar die vind ik niet leuk, je zal dus even wat winkels moeten bellen en vragen naar de blauwe vrachtwagen met grijze oplegger met de gele en rode auto.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan