wat geven mer de eerste verjaardag

hoi,

Ons zoontje wordt in juni 2 en met zijn 1e verjaardag hebben we een glijbaantje gegeven.
Hij is er al veel vanaf geweest.
Wat we hem dit jaar geven weet ik nog niet ik denk een zandbak. En als de famillie vraagt wat ze kunnen geven zal het ook iets van duplo worden of little people of iets van vtech.

groetjes sandra mama van niels 20 mnd
 
Wij hebben bedacht om niet al te veel speelgoed te vragen, maar
bijvoorbeeldeen bijdrage voor een rugdrager, scherm etc voor op de
fiets.

Mijn moeder bood aan om kleertjes voor hem te kopen (gaat altijd goed qua smaak) omdat dat toch dure dingen zijn.

We hebben nog even om te bedenken, hij wordt in juni 1.

 
Wij geven zelf met de verjaardagen van onze kinderen geen speelgoed.
Dat krijgen ze toch wel genoeg.
Wij kopen kleren voor ze.
Trekken een vast bedrag ervoor uit, en dan hebben ze een compleet nieuwe garderobe voor het aankomende seizoen.

groetjes mamarovileur
 
Hi dames,
Ik ben van plan om weer tegoed of cadeaubonnen te vragen.
Hebben we bij de geboorte ook gedaan, beviel hartstikke goed.
Misschien dat ik wel via internet een wenslijstje maak, viendin van me heeft dat ook gedaan.
Gewoon zeggen wat je wil, anders komen ze met van allerhande rotzooi aan.
Ik heb liever dat ze wat krijgt waar ze daadwerkelijk iets mee kan, dan dat ik het meteen weg kan gooien, zodra ze de deur uit zijn. Vind ik ook zonde.
Ik heb na de bevalling cadeaubonnen gekregen van c&a en hema en villahapp, super leuk vond ik het.
X
 
Hoi,

Hier nog even een late reactie, wij geven ons dochtertje een konijn op haar eerste verjaardag, ze is helemaal gek van dieren, van opa en oma krijgt ze een tafeltje met stoeltje. Misschien is dit een idee??

Gr mamiris
 
Terug
Bovenaan