Wat geven we voor de eerste verjaardag ?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hebben jullie al leuke ideeen voor de kadootjes ?
Ik ben er nog niet helemaal uit.
Je ziet in de winkels zoveel speelgoed met geluiden en lichtjes, dat heb ik wel een beetje gehad eerlijk gezegd.
Ik ben benieuwd wat jullie geven !

Groetjes, Sophie

heyhey

nathalia krijgt van ons een loopwagentje van winny the pooh en een armbandje. het armbandje vonden we heel mooi, omdat ze dit eigenlijk haar hele leven wel bij zich kan houden ( mn vriend en ik hebben die van ons ook nog, die we als baby van onze ouders hebben gehad)

op het armbandje staat haar naam. aan de voorkant nathalia en de achterkant amber.

van mn familie (mn ooms en tantes, neefjes en nichtjes) krijgt ze een roze fietsje met duwstang.

van mn ouders krijgt ze een poppenkinderwagen, voor als ze goed kan lopen hihihi

aan vrienden hebben we geld, kledingbonnen of speelgoedbonnen gevraagd, zodat nathalia niks dubbel krijgt zeg maar.

ze heeft al zooooooooooooo veel speelgoed. echt, daar kan je een heel weeshuis blij mee maken hihi

liefs, do

Hoi Sophie,
Bij elk kind moet ik weer goed nadenken wat we aanschaffen voor haar eerste verjaardag.(Heb 3 dochters)Eigenlijk bij elke verjaardag loop ik even door een speelgoedwinkel.
Wat ik dit keer voor Lenthe ´s 1e verjaardag, 24 februari, ga vragen aan visite is denk ik ´Little People ´.Ken je dat?Leuke kleine (niet te klein)  poppetjes, stevig, in kleine verpakkingen, en grotere dingen, zoals een draaienmolentje met een poppetje erbij.Zo kan je van meerdere mensen iets vragen.
Bij onze oudsten vroegen we Duplo, elk jaar eigenlijk geven we daar iets van.Dus nu hebben we een mega-bak met Duplo, inclusief spoorbaan met trein en locomotief die op battrerijen werkt en  echt kan tanken.
Hier nog een paar tips:speelgoed voor in bad, een nieuw pyamaatje, loopauto, een simpel puzzeltje met een paar stukjes.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Roos.

O, vergeet ik dit nog...Wij geven ook elke kind met de 1e verjaardag een armbandje met naamplaatje...erg mooi en staat zo leuk om  een mollig polsje!
Groetjes Roos.

Oudste dochter heeft idd. ook veel Little People gehad voor haar 1e verjaardag. Ze is nu 3 en speelt er nog mee. Vooral de boerderij vindt ze erg leuk.
Ze heeft ook gehad:
-een blokkenkar
-houten puzzels
-vormen stoof
-boeken (vooral het gepersonaliseerde Dikkie Dik boek is nog steeds een favoriet)
-Een kralending van Ikea, zoals je bij de tandarts ziet bijv.

Als Renske straks 1 wordt wordt het wel lastiger. Wij denken nu aan de garage van Little People, we hebben nog geen garage. En een hobbelwip voor in de tuin van bijv. Little Tikes. Duplo is ook leuk.

Ik ben weinig origineel.

Mijn oudste dochter kreeg ook little people voor haar 1e verjaardag ! En Brenda krijgt straks van ons een Winnie The Pooh loopwagen !

Wat wel nog op ons "verlanglijstje" staat is een schommel voor straks in de tuin !

Groetjes Bianca

Hoi,

Yordi is as vrijdag jarig en krijgt dan van ons een activiteiten tafel. Je kunt dat vergelijken met zo'n ding voor in de box, alleen kun je er 4 poten onder zetten, zodat er staand aan kunnen spelen. We wouden eerst zo'n babywalker kopen, maar aangezien Yordi toch nog niet loopt( ja langs de tafel,sinds 1,5 week) vonden dit dan niet zo leuk. Yordi mag graag staan en staand met dingen spelen, dus vandaar dat we zo'n ding hebben gekocht. Ook krijgt hij van ons een zilvere rammelaar. We moeten daar nog even zijn naam en geboortedatum in laten graveren, maar dat duurde een aantal weken, voordat dat klaar was, dus vandaar dat hij dit eerst zo krijgt van ons. We vonden dat een leuk idee om te geven voor later. Hij had bij de geboorte van mijn ouders al een babyarmbandje gekregen.
Van de familie en vrienden hebben we voornamelijk kadobonnen voor speelgoed of kleren  gevraagd, omdat hij al veel speelgoed heeft en zo kunnen we zelf wat kopen wanneer hij weer toe is aan wat nieuws. En heb je ook niet dat hij dingen dubbel krijgt. Wel hebebn we erbij gezegd dat ze er wel een klein kadootje bij mochten doen, zodat Yordi ook wat uit te pakken heeft.

Nou tis weer een heel verhaal geworden.
Ben benieuwd hoe het vrijdag zal gaan.

Liefs marielle

Feline krijgt van ons een schommel koe (zelfde als hobbelpaard).
En ik vraag ook speegoedbonnen omdat ik het niet weet.

Ze is gek op muziek, dus samba ballen mogen hier niet ontbreken..
Kleding ben ik gek op, maar vraag ik aan de oma's denk ik..

groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan