Wat geven we voor de eerste verjaardag ?

Hoi,

Ik heb een loopwagen van little people gekocht, de oude van zijn broers was kapot (gelukkig eigenlijk anders had ik het helemaal niet geweten)
Hij is nu in de aanbieding bij bart smit van 40 voor 21 dus dat was helemaal een meevaller!
En ik heb een boot gekocht van little people voor in bad echt heel leuk met geluid en drijft echt heel goed, die heb ik bij de top1 toys gekocht voor maar 10.95! Weet niet of die 1 bij jullie in de buurt zit maar die is in heel veel bekende merken een stuk goedkoper als intertoys of bart smit! met bijv little people, duplo, lego enz!

Succes Gr MJ

hallo

wayen had voor kerstmis al een loopwagen gekregen,
Ik heb hem nu voor zijn verjaardag een driewieler fietsje gekocht met duw stang.
en in het weekend moet ik nog eens de speelgoed winkel in lopen om te kijken wat ik hem nog erbij kan kopen.

maar is zoooo moeilijk want ze hebben eigenlijk net alles metd e kerst al gehad hahaha..

groetjes moeder22

Hoi,

Toen mijn oudste  1 werd heb ik niet echt om specifieke kado's  gevraagd, en hebben we uiteindelijk veel speelgoed, badspeeltjes en boekjes gekregen en ook nog wat kleding. Het was zó veel (grote familie) dat ik best veel speelgoed op zolder heb gezet en zo kon ik elke paar maanden weer iets "nieuws" naar beneden halen. Ideaal! Zelf hadden we trouwens een loopwagen en wat kleine dingetjes gegeven.

Voor Isis' tweede verjaardag heb ik echt bewust ook om nuttige kado's zoals regenlaarsjes, pyjamaatje, badjasje enzo gevraagd, want ze had al zoveel speelgoed. Van ons heeft ze een houten keukentje gekregen, en wat kleine dingetjes (o.a. eerste setje écht ondergoed!).

Maar nu  Nika, de jongste, over ruim 3 maanden 1 wordt, weet ik het echt niet meer! Ik denk dat ik aan familie voornamelijk kleding ga vragen, en verder heb ik nog geen idee. Ik weet niet eens wat ze van ons gaat krijgen! Ach, ik heb nog 3 maanden, gelukkig...

Groetjes,
Myrna mv Isis (2jr 4 mnd) en Nika (ruim 8,5 maand)

Ik ben ook niet van de lichtjes en piepjes, we hebben voor onze dochter een hele mooie knuffel besteld op de website van www.herzenstreu.de, dat is een Duits winkeltje wat allemaal handgemaakte knuffels en andere mooie spullen verkoopt, helemaal mijn smaak. Hij was wel behoorlijk prijzig (120 euro), maar ze wordt maar een keer 1 jaar toch? Ik heb zelf nu nog de knuffel die mijn oma voor me gekocht had toen ik net geboren was en ik hoop dat deze ook lang mee zal gaan. Hij is superorigineel en er is nergens een tweede van te vinden, misschien heb je er wat aan?

Groetjes Femke
Mama van Daantje (wordt 1 jaar op valentijnsdag)

little people doet het hier goed.
Wij hebben ook van onze oudste nog een hele berg liggen.

We geven Lars nu spulletjes van thomas het treintje met nog iets erbij waar hij nu wat aan heeft.

Ik vind het zonde om nu weer allemaal baby speelgoed te kopen omdat, de zolder nog vol staat met dat soort spullen en ze er toch zo weer mee klaar zijn.

Gr Lique

Hoi,

Wat ik ook heel leuk vind is  het hobbelpaard (eigelijk een eland maar hobbeleland klinkt zo raar..hihi) van de ikea, ook hebben ze daar een kruiptunnel opvouwbaar, die hebben wij bij de middelste gekocht toen hij 1 werd! Daar hebben we dus al 2,5 jaar plezier van, ook de oudste van 8 vind het nog steeds een leuk ding!

Gr MJ

Ja die tunnel is leuk!! Mijn nichtje heeft hem ook voor haar kinderen en mijn oudste vind het prachtig als we daar zijn om er mee te spelen.

hoihoi

karlijn krijgt voor d'r 1ste verjaardag speelgoed voor buiten :

een schommel
een zandbak ( zo'n blauwe schelp voor zand of water die ook dicht kan )
een houten kinderwagentje

verder vragen we geld zodat we tzt zelf nog iets kunnen halen voor d'r of we gebruiken t geld voor de tuin ( rubberen tegels enz ) zodat ze een eigen speelplek heeft

verder krijgt ze  een taart van de teletubbies en een taart ( hema ) met een foto
slingers hebben we voor d'r laten maken met een persoonlijke tekst
en een opblaasbare cijfer 1 en natuurlijk ballonnen

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan