Wat had jouw kind aan vandaag?

hoi
anouk heeft aan vandaag:romper van de bentex
                                                                        zwart broekje van bentex
                                                                         roze gestreept truitje van zeeman
                                                                        roze sokjes(had ze aan) van henk ter hoor

gr petra

Eline heeft vandaag aan:

Een etosluier ;-)
Een spaghettibandjes romper (hema)
Knalroze polo (hema)
Zomerbroek met vogeltjes en bloemen erop (hema)
En sokken (ook hema)

Zoals je leest, ben nogal Hema fan. Maar koop ook wel bij de Hans textiel, Zeeman of H en M. Maar hier op het dorp heb ik alleen een hema, en ga niet zo vaak naar de stad, dus het meeste komt toch van de Hema!! Ik koop geen dure merken, dat vind ik zonde. Voor de oudste van 6 wel, die krijgt met kerst en met zijn verjaardag (in juli ) een mooi setje merk kleding. Maar goed, die doet er dan wel twee seizoenen mee! Maar Eline is overal nog te snel uit!

pampers luier (haha)
Jip en janneke romper (hema)
t-shirt (H&M)
groen broekje (H&M)
sokken (Hema)

Isabelle is vandaag gekleed in:

Rompertje van Kruidvat (bambino)
T-shirt bakaboo hard roze
Broek babyface ligt roze (ondertussen met zwarte knieën)
sokken nog van kraamvisite
schoenen shoezme

groetjes Linda

Hoi hoi,

Sven heeft vandaag aan:

Pamper luier maat 4+
Romper van de HEMA
Fel groen poloshirtje van de HEMA
Spijkerbroek van BFC
Sokjes van de HEMA

Ik vind de rompers van de HEMA ook het fijnste en afgelopen seizoen hadden ze ook een hoop leuke shirtjes. Mijn man is ook fan van de HEMA kleertjes want die krijgt hij het makkelijkste aan! haha

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

c1000 luier
roze spaghettihemdje van prenatal
roze zomerbroekje van c&A
hempje met bloemen(roze) van h & M
schoentjes,ballerinas van babyplanet

gr. marjolein

Hoi mijn zoon is ruim 13 maanden en zit net in maat 86, dus blijft daar nu wel even in vandaar ook de vele merken qua kleding. Ik ben niet perse van de merken, maar het blijft wel langer mooi, en in de uitverkoop koop ik altijd een paar maten groter, want dan scheelt het vaak 30-50%!

Maargoed vandaag had hij aan:

- luier 4+ huggies
- romper wit (rainbowbabies) al hebben we de meeste van de Hema.
- zomerbroek Mexx (langmodel, vind ik wat lekkerder voor hem bij het kruipen, anders liggen zijn knietjes zo open in de tuin)
- Polo lichtblauw van LaCoste
- Slofjes van Boumy
- Slaapzak van ? (super dunne van   de Gardo van 11,95 superding!)
- Spijkerjasje (denk van Brouwer, maar heeft hij alleen meegehad naar het KDV niet aan gehad :))  

Gr
Sandra

Marissa heeft een
pamper luier
roze shirt Imps & Elfs
witte broek Imps & Elfs
LaCoste schoenen
Burberry vest

Terug
Bovenaan