Wat heb ik toch ?

Ik vind dit best raar dat ik me zo voel, maar sinds Zilvian is geboren voel ik me zo super blij met hem. Eerst voelden me gezin compleet maar nu.......
Mijn man heeft het al over alle spullen verkopen enz, enz. Maar ik wil dit niet horen en zeg dat ik er wel aan toe wil zijn eerdat het allemaal weg gaat. hij begrijpt dit maar wat heb ik toch dat ik misschien nog een derde wil. Er zijn veel redenen om het niet te doen o.a. :

-mijn gezondheid is niet goed
-Zifjon telt voor 2 met zijn beperking
-Ronald moet meer gaan werken
-Er moet een groter huis/auto kopen

En toch........ of is dit puur het afscheid nemen van de laatste baby tijd (terwijl Zilvian net pas 5 maanden is) Zucht zullen nog wel die zwangerschaps hormonen zijn. Hadden jullie dit ook, of bleef de wens toch sterk.

liefs van verwarde Mariska

hee mariska

ik herken je gevoel heel erg

mijn kleintje floor vandaag is 7 mnd en ook ik tob heel erg met de gevoelens om t spiraal weer eruit te laten halen

ook ik heb nog behoorlijk wat redenen om het nog niet te doen :
* loop nog steeds met hevige bekkeninstabilliteit en dubbele hernia die k gekregen heb bij floors zwangerschap en zit dus geheel afgekeurd thuis in de ziektewet
* financieel is het nu dus niet haalbaar
* ben nog bezig met mijn rijbewijs
* woning te klein

ik bewaar wel alle spullen
omdat we wel nog heel graag 1 of 2 kindjes erbij willen maar wel pas over een jaar of 2 als floor dus richting de 3 jaar gaat

als jij er niet aan toe bvent om de spullen definitief weg te doen moet je het echt niet doen, krijg je echt spijt van
lekker op de zolder zetten

veel succes met wat je ook besluit

liefs maurilla

Ik herken het helemaal. Ik heb wel al mijn spullen weggedaan. Ik zou ook nog wel een derde erbij willen maar het word mij afgeraden ivm mijn gezondheid mijn baarmoederwand is heel erg dun dat betekend dat de kans heel groot is dat mijn baarmoederwand scheur.
Mijn man wil het niet en ik kan het mijn gezin en familie niet aandoen dat is niet fair.
Ik zie momenteel ook heel veel zwangere rondlopen of mensen met kleine babys dan kriebel het nog harder.

groetjes lisette

Ik herken het helemaal. Ik heb wel al mijn spullen weggedaan. Ik zou ook nog wel een derde erbij willen maar het word mij afgeraden ivm mijn gezondheid mijn baarmoederwand is heel erg dun dat betekend dat de kans heel groot is dat mijn baarmoederwand scheur.
Mijn man wil het niet en ik kan het mijn gezin en familie niet aandoen dat is niet fair.
Ik zie momenteel ook heel veel zwangere rondlopen of mensen met kleine babys dan kriebel het nog harder.

groetjes lisette

Ik wilde de spullen ook absoluut niet wegdoen. En inmiddels ben ik zwanger van nummer 3. Dus zolang je twijfelt zou ik de deur niet helemaal dicht gooien. Je kan ook wat meer tijd nemen. Alles bewaren en over een jaar of twee jaar nog eens bedenken wat jullie willen/kunnen.

Ik wilde de spullen ook absoluut niet wegdoen. En inmiddels ben ik zwanger van nummer 3. Dus zolang je twijfelt zou ik de deur niet helemaal dicht gooien. Je kan ook wat meer tijd nemen. Alles bewaren en over een jaar of twee jaar nog eens bedenken wat jullie willen/kunnen.

Zou als ik jouw was, zeker de spullen nog niet weg doen.. .misschien besluit je toch uiteindelijk om toch nog voor een 3e kindje te gaan.... of heb je gewoon even lang de tijd nodig om afscheid te nemen... zou ze lekker op zolder zetten en bewaren, je kan het altijd nog wel doen ;-)

Liefs Marina

Zou als ik jouw was, zeker de spullen nog niet weg doen.. .misschien besluit je toch uiteindelijk om toch nog voor een 3e kindje te gaan.... of heb je gewoon even lang de tijd nodig om afscheid te nemen... zou ze lekker op zolder zetten en bewaren, je kan het altijd nog wel doen ;-)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan