Wat heb ik toch ?

Hoi Mariska,

Je haalt me de woorden uit de mond, ik verlang toch elke keer weer naar een 4e, ik probeer het uit mijn hoofd te zetten omdat wij net als jullie een aantal zwaarwegende tegens hebben, maar mijn gevoel blijft,heb gewoon een plaatje met 4kids in mijn hoofd, al heel lang!
Maar je gevoel is natuurlijk iets anders dan een rijtje met feitjes!
Ik zou iig je spullen nog bewaren en misschien komt de dag!

Liefs MJ

Hoi Mariska,

Ik heb ook nog weleens van zou best een derde willen maar, als ik dan alle voor en tegens op een rijtje zet dan wil ik het weer niet.

Ik loop net als maurilla al bijna 6 jaar met een dubbele hernia.
En bij de geboorte van Lars is het bijna fout gegaan dus heb ook het advies van de neuroloog gekregen nooit voor een derde te gaan. maar toch het blijft soms kriebelen.

Maar ik weet nou niet wat ik dan zo graag wil, gewoon nog een keer lekker spannend testjes doen en dan heerlijk 9 maanden zwanger zijn of echt nog een zo'n klein kindje.
Ik heb nu lekker m'n draai gevonden Lars wordt steeds zelfstandiger en Melanie is al helemaal groot aan het worden.

Wij hebben daarom nu echt besloten het lekker bij 2 te laten maar, mocht ik perongeluk ooit zwanger raken zou ik er wel heel blij mee zijn.

Gr Lique

hoi,
eventjes iets anders wat hier niet over gaat. ik lees dat jullie bekkenklachten hebben en een hernia.
nou las ik gister in wij jonge ouders het volgende:
er bestaat een soort therapie in het water die dat kan verlichten en ervoor kan zorgen dat alles wat losser word. het schijnt heel goed te zijn voor onder andere rugklachten en bekkenklachten. het is een soort ritmisch bewegen in het water.

het heet: watershiatsu of ook wel watsu. komt volgens mij ergens uit china
http://www.watsu.nl/ned

groetjes, Christien

Terug
Bovenaan