Wat hebben jullie kleintjes aan 's nachts???

Wat een hitte he??
Wat dragen jullie kleintjes 'snachts. Wel een slaapzak, niet een slaapzak, wel een lakentje of juist niet. Af en toe weet ik het niet hoor. Mijn kleintje wordt erg vaak wakker nu 'snachts en de ene keer is hij heel warm en de avond erna weer koud.
groetjes van michelle
 
hoi,

mijn dochter slapt deze dagen in een pyama ( shirtje met lange mouwen en een broekje)  en een zomerslaapzak maar zonder dekentje of lakentje.

groetjes Carli
 
Hoi Michelle,

Luke slaapt alleen in zijn rompertje en dan nog in een dunne slaapzak. Voordat ik ga slapen kijk ik altijd even bij hem en voel aan zijn armpjes. Mocht zijn armpje koud zijn dan zou ik er een dunne laken over hem doen, maar tot nu toe nog niet nodig geweest.

Groetjes
Tessa
 
Hoi Michelle,

Luke slaapt alleen in zijn rompertje en dan nog in een dunne slaapzak. Voordat ik ga slapen kijk ik altijd even bij hem en voel aan zijn armpjes. Mocht zijn armpje koud zijn dan zou ik er een dunne laken over hem doen, maar tot nu toe nog niet nodig geweest.

Groetjes
Tessa
 
Hoi,

Hier alleen een rompertje en een slaapzakje (zomer) en als een lakentje als het aan mevrouw lag wil ze het liefst ook nog een dekentje. ZOnder laken gaat ze ook niet slapen.
 
nou bij ons boven is het met die hitte niet te harden.
het is soms wel 30 graden op zijn kamer dus dan heeft hij alleen rompertje aan.
en als wij dan naar bed gaan voel ik even maar dan heeft hij het nog steeds warm genoeg.
1 keer heb ik hem alleen in een luier laten slapen, maar dat was overdag.
ook hebben we zo'n waaier aangeschaft om toch iets verkoeling te geven. en dat werkt geweldig. (ik doe hem niet snachts aan, vind ik een beetje eng)
kortom: het ligt ook aan hoe warm het in de kinderkamer is.
groetjes helma
 
Hoi,

Vorige week vrijdag spande de kroon 's nachts, poehee! Mijn dochter heeft met echt warm weer haar t-shirt van overdag aan of alleen haar romper maar wel met haar (dunne) slaapzak. Vorige week vrijdag heb ik die 's nachts uitgedaan omdat ze 's nachts huilend wakker werd en ze loeiheet aanvoelde.
Ik doe altijd wel een laken over en 's nachts laat ik het raam ver open. Als het 's nachts gaat afkoelen zet ik het raam op een kier. Bij ons in huis kunnen we het redelijk koel houden en mijn dochter slaapt op een gunstige kamer qua temperatuur.
Ik vind het wel behelpen want je kunt moeilijk voorspellen hoezeer het 's nachts afkoelt.
Het valt me mee qua slaapjes, want slapen kan ze als de beste, ook met warm weer.
 
Terug
Bovenaan