Wat hebben jullie kleintjes aan 's nachts???

Hoi,
Hier ook alleen een rompertje en een zomerslaapzakje. Vind hij heerlijk en hij kan zo
ongestoord door het bedje zwalken. Doet hij dan ook heel graag.
Groetjes
 
Hier in Amsterdam was het de afgelopen dagen ook lekker warm en dus was het alleen met rompertje en slaapzakje...

Toen het nog warmer was, alleen een rompertje (ivm vochtopname)

en gisteravond een shirtje met korte mouwen, rompertje en slaapzakje.



Liefs Claudia

 
Hallo,

Hier in Zeeland is het ook lekker warm. Milan slaapt 's nachts in een rompertje en een zomerslaapzakje. Hij vindt het heerlijk zo, niet te warm en niet te koud. Hij kan dan ook heerlijk draaien en soms maakt hij daar zo'n potje van dat hij met zijn hoofd naar het voeteneinde ligt. Als het 's nachts iets kouder word doe ik er een lakentje overheen. Overdag laat ik hem vaak buiten slapen op zijn boxkleed, dan heeft hij meestal zijn t-shirt nog aan.

Groetjes
 
warm, koud, warm, koud

met dat wisselende weer van de afgelopen dagen weet ik het soms echt niet meer. Vooral omdat ook niet te voorspellen is hoe het 's nachts afkoelt. Als ik hem naar bed breng 's avonds, luister ik eerst maar naar het weer van het journaal. En afhankelijk daarvan trek ik hem wel of geen slaapzak aan, korte of lange mouwen t-shirtje of alleen maar een pyama. En dan wel of geen dekentje over hem heen, al dan niet met lakentje... Kortom ik wordt er af en toe helemaal gesjeesd van, van dat wisselende weer in Nederland. Maar ja, dat hoort nou eenmaal bij ons kikkerlandje!

Ben benieuwd wat ik hem vanavond aan trek

Louise
 
Terug
Bovenaan