Wat hebben julliegehad voor 1ste verjaardag!!

Hallo Mama's

Sommige van jullie hebben al de 1ste verjaardag gevierd en sommige nog niet. mijn zoontje wordt 8 april 1jaar maar iedereen roept nu al wat wil je hebben??!!   Ja wat wil ik voor hem hebben?? We hebben al zoveel in huis omdat ik ook een zoontje van 2,5jaar heb en die heeft echt heeeeel erg veeeel   en daar spelen ze samen mee.
Mijn ouders geven ons een buggy, want die wilde ik toch al aanschaffen maar wat vraag je nog meer?! Ik dacht zelf aan bonnen en of spaarcenten maar dat vinden ze niet leuk om te geven!! Kleding ook niet. Tja wat dan?!
Nou hebben sommige van jullie al de1ste verjaardag a gevierd en misschien hebben jullie tips ideeën??
Wat hebben jullie allemaal gehad?!
Vooral de opa;s en oma willen veel uitgeven?! Vindt ik niet nodig maar hun wel!

Liefs Nesie

Hoi,

Lastig he? Myrthe is voor ons de eerste en we weten het al niet!
Kan hij al lopen? Zo niet dan is zo'n baby-rollator een heel leuk idee. En voorleesboeken en aanvulling voor playmobiel, duplo e.d. kan ook altijd.
Iets leuks voor op de kamer? Of een stoere stoel die je voor de tv kan zetten?
Speelgoedkist?
Haha ideeen genoeg dus hier, maar ja wat vraag je aan wie?
Kleding vraag ik ook, maar alleen aan de mensen waarvan ik weet dat hun smaak en de mijne hetzelfde is!
Succes..... Overigens Myrthe wordt 18 maart 1 jaar, dus voor ons moet het ook allemaal nog beginnen.....

Liefs Reneke

Hoi,

Yordi is ook onze eerste, dus jah wij hadden ook genoeg om te vragen.
En indd misschien is het niet zo leuk, maar ik heb toch echt kadobonnen gevraagd.
Vooral omdat sinterklaas en kerst ook net achter de rug waren en hij toen ook al vanalles had gekregen, dus ik vond kadobonnen dan fijner, want zo konden we zelf wat uitzoeken voor hem. Kleren of speelgoed, wanneer er weer iets nieuws moest komen.
Wel hadden een paar kleine kadootjes meegenomen,zodat yordi toch wat kon uitpakken.
Yordi had toen slofjes gekregen van cars, zilveren rammelaar en zilveren spaarpot, boekjes voor in bad van dikkie dik, dvd van dribbel een pyama van jip en janneke en een slee met zitje erop.En een zoekspel van hopla.
En voor de rest kadobonnen.
Ik heb verder geen idee wat je zou kunnen vragen, omdat wij dit dus wel zo hebben gedaan.

Liefs marielle

heyhey

wij hebben ook speelgoedbonnen en kledingbonnen gevraagd hoor, aan vrienden.

waarom? omdat nathalia al zoooo veel speelgoed heeft. en qua kleding heeft niet iedereen de zelfde smaak. vandaar dat wij bonnen vroegen.

ik vind t best wel raar dat sommige zeggen: ja, dat vind ik niet leuk om te geven (aangezien je dan t bedrag ziet wat ik uit hheb gegeven)

aan de ene kant snap ik t wel aan de andere kant heb ik zoiets van: ja, maar als wij dat nou vragen??

als een echte roker vraagt, nou, ik wil sigaretten voor mn verjaardag (even een voorbeeld omdat dat ook niet zo'n leuk kadotje is om te geven) en je komt met een ander kadotje aan, wat ze dan waarschijnlijk helemaal niet leuk vind. dan beland t in de kast en t komt er nooit meer uit. terwijl je diegene wel blij had kunnen maken met een pakje peuken. nou, eigenlijk is dat nu t zelfde bij jullie.

(en was bij ons ook zo hoor)

mijn tantes.ooms hebben en fietsje aan nathalia gegeven 9die ik zelf heb uitgezocht)

mijn ouders een kinderwagen, waar ze zelf achter kan lopen

wij een armbandje en een loopwagentje van winny the pooh (ook echt een aanrader!)

tja, wat kun je nog meer vragen.

duplo, makkelijke puzzels, dingen met geluid/muziek zoals een tv van nijntje ofzo

een hobbelpaard, voelboekjes, schoentjes (wel even maat doorgeven),popje , eigen keukentje en weet ik t wat allemaal.

er zijn op zich wel heel veel leuke dingen om te vragen.

ga anders zelf even een speelgoed winkel in, dan kan je kijken wat je kleine nog niet heeft.

schrijf t op een briefje en zo kan je iedereen iets laten kiezen (kijk wel uit dat mensen niet het zelfde kopen)

succes ermee hihi

liefs, do

Renske is onze 2e dochter, hier ook al veel speelgoed. Op 10 maart is ze jarig en wij hebben  het volgende bedacht:
-Little People garage (we hebben al  de boerderij, paardenstal, trein, brandweerkazerne, optocht, huis en wat klein spul)
-Een little tikes wip voor in de tuin.
-Een gepersonaliseerd Nijntje boek waar haar naam in verwerkt is.
-Duplo (hebben we ook al veel, maar bijv. geen bouwplaat.)
-Een kruiptunnel van Ikea
-Een speelkleed met weggetjes
-Een badpakje en handdoekponcho voor het babyzwemmen.

Ik denk haar er wel tussen!! Zag net heel veel leuke foto's van jasmijn met haar kado's!
Heel toevallig heeft Zoe ook die muziek koe er tussen liggen hahah!! wat zijn ze toch verwend!Groetjes Kim

Terug
Bovenaan