Wat hebben julliegehad voor 1ste verjaardag!!

Thanx allemaal !
We gaan in elk geval voor een houtenloopkar met blokken,
Een trein van smartville we hebben voor mijn andere zoontje ook het een en ander van smartville.
Ernie en bert giggle en go garage.Duplo en megabloks.
Tja en de rest zien we wel!
Ik vraag gewoon aan vrienden kadobonnen.
Er zitten sommig familieleden tussen die toch kopen wat hun zelf leuk vinden en wat bij ons eindigt in de garage of bij iemand anders. Jammer!!

Leuke foto's Trudi en kim!  

Liefs Nesie

Ik heb het!! Eindelijk weet ik een leuk kado. We wilden een fietsje kopen met duwstang, maar vond het niet hét kado.
Nu zag ik een houten poppenwagen (volgens mij op een foto hier op het forum)
Jippie bedankt, want dat vind ik super!!

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Bedoel je deze? Deze komt van de prenatal. Ik vind hem zoooooooo leuk. Heb hem gekocht voor zomaar. Kon hem echt niet laten staan.  Hij staat nu te pronken op Jasmijn haar kamertje, want ze kan er toch nog niet achter lopen.

Liefs Trudi

Een houten loopkar is  inderdaad erg leuk!! Hij kan met de blokken spelen, hij kan lopen met de kar en het leukste is erin zitten en lekker met hem wandelen!!!
Alvast een hele fijne verjaardag, geniet ervan! De dag is helaas zo voorbij..

Liefs Kim

Hoi Apfelstrudi,

Ja zoiets bedoel ik ja. Ik zag m toen ook bij Prenatal, maar ze verkopen m niet meer.
Heb ook hele leuke op www.depoppenwagenwinkel.nl gezien, en dat de houten niet die van riet.
En via google kom ik ook hele leuke tegen, dus dat komt goed!!
Myrthe heeft al een loopkar waar blokken in kunnen en die is ook erg in trek, dus dit zal ook wel een leuk kado zijn....
Nog 3 weken..... Ik ben zoo zenuwachtig hihi.

Liefs Reneke

Brenda is ook aardig   verwend.
Moet nog steeds de verjaardagfoto plaatsen

Ze heeft oa een winnie the poehloopwagen gehad (zelfde als Do zag ik op foto !) een
meegroeischommel, en wat ik zelf heel erg leuk vind, ik weet niet hoe het heet, maar het is een soort emmer, en er zitten balletjes bij met een soort chipje erin. Je kunt die emmer op de muziek en geluiden stand zetten. Hij maakt een muziekje, en telkens als je er een balletje bij doet komt er een ander muziekje bij, zo kan je kindje zelf een soort liedjes maken. En de geluiden stand dan hoor je dierengeluiden.
Een vormenstoof vind ik ook altijd wel leuk

Bianca

@Reneke: Wauw die zijn ook leuke!!! Leuke site ook!

@Kim: Jasmijn heeft dezelfde loopwagen gekregen. Leuk is ie he! En ik heb ook een foto met haar erin . (ze kan er nog niet achter lopen)

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan