wat heeft djayden:S

Haai!

Moeilijk die MG? Je moet gewoon goed naar je mama-instinct luisteren. Als dat zegt dat iets niet klopt met je kindje.... Heb je vaak gelijk...! Wel raar dat ze een zuigeling waar zoveel ophef over is inderdaad in dezelfde wachtruimte laten zitten. Aan de andere kant moet je misschien blij zijn dat je naar huis bent gestuurd om het af te wachten. Misschien is het het heersende buikgriep virus dat ook rondwaart, en dan wil je je lieverd echt niet op een kinderafdeling hebben met MG-patienten! Ik zou je kereltje lekker dicht bij je in de buurt houden, (misschien tijdelijk zelfs kinderbedje naast mijn bed zetten..) Maar als het om je kinderen gaat moet je je niet af laten schepen hoor, als je dat gevoel hebt. En anders iemand meenemen of laten bellen die er iets buiten staat en zijn of haat mond voor je open doet!!

Sterkte voor jou en het mannetje!
Liefs, Marieke

Haai!

Moeilijk die MG? Je moet gewoon goed naar je mama-instinct luisteren. Als dat zegt dat iets niet klopt met je kindje.... Heb je vaak gelijk...! Wel raar dat ze een zuigeling waar zoveel ophef over is inderdaad in dezelfde wachtruimte laten zitten. Aan de andere kant moet je misschien blij zijn dat je naar huis bent gestuurd om het af te wachten. Misschien is het het heersende buikgriep virus dat ook rondwaart, en dan wil je je lieverd echt niet op een kinderafdeling hebben met MG-patienten! Ik zou je kereltje lekker dicht bij je in de buurt houden, (misschien tijdelijk zelfs kinderbedje naast mijn bed zetten..) Maar als het om je kinderen gaat moet je je niet af laten schepen hoor, als je dat gevoel hebt. En anders iemand meenemen of laten bellen die er iets buiten staat en zijn of haat mond voor je open doet!!

Sterkte voor jou en het mannetje!
Liefs, Marieke

hoi hoi
nou gister is de kweek afgenomen en horen morgen ochtend meer!
er zit geen verbetering in hem nog steeds enorm veel diarree en weinig eten arm kereltje ook moet hij telkens ineens huilen
gister avond werd zn tongentje zelfs blauw ik schrok me kapot huilen zonder adem te halen
hoe handelen jullie in zulke situaties?moet je dan schudden of wat vind dat namelijk echt heeeeeeeeeeel eng

liefs

in zn gezicht blazen patries grote hap lucht nemen en in 1 keer hard blazen in zn gezicht. dan schrikt hij, en komt hij uit zn huiltje. daarna gaat hij waarschijnlijk nog harder huilen van de schrik, maar dan heeft hij in ieder geval weer geademd :D. en als dat niet helpt laten schrikken. dus heel hard boe roepen of in je handen klappen ofzo.
nooit, maar dan ook nooit met je kind gaan schudden!!!!
wij hebben zo vaak bij nathalia in haar gezicht moeten blazen, omdat ze er anders inbleef.
maar idd, t is heel erg eng!

nou, laat morgen even weten wat er uit de kweek kwam oke?

sterkte daar!

liefs, do

nou ik ga om half 2toch weer bellen met het ziekenhuis vanmorgen zn fles bijna niet opgegeten en net zn fles van half 1 weer uitgespuugd en mega veel slijm in zn mondje:S

Oh, wat jammer dat het zo tobben blijft met het mannetje! Natuurlijk maak je je ongerust. Ik zou ook gewoon naar het ziekenhuis bellen! Inderdaad hard blazen, zoals Do schrijft, als hij in z'n huiltje lijkt te blijven..... Sterkte, hoor, zo naar als je zo'n ziek kindje hebt!!

Terug
Bovenaan