Wat heeft jouw kleintje s'nachts aan? En hoeveel dekentjes?

Hoi hoi,

Dylano ligt nu in een romper met lange mouwen, pyjamabroekje, en winterslaapzak met mouwen. Hij ligt ook nog onder een dekbed (groot bed), maar dit vind hij nog nix, dus hij wurmt zich onder het dekbed vandaan. Vandaar dat hij nog goed ingepakt is.

Liefs Debby.

Hoi,

Alice slaapt overdag met haar broek uit en de rest gewoon nog aan in haar winterslaapzak zonder mouwen.
Snachts heeft ze een pyama aan met lange mouwen en weer haar winterslaapzak zonder mouwen. Ik leg er nog een heel dun dekentje over maar die blijft nog niet liggen!
de thermostaat op 17 graden maar haar kamertje is wel iets warmer denk ik.

3 dekentjes lijkt me eigenlijk wel wat veel?

Groetjes Alberdien

Hoi mama's!

Tara slaapt 's middags bij mijn moeder in kleren in ze overdags aanheeft + een vest die ze altijd bij mijn moeder aankrijgt. Verder gaat er nog een fleecedeken over haar heen.

's Avonds slaapt ze in een rompertje met lange mouwen, een pyama en dan in haar winterslaapzak zonder mouwen. Ik doe er nog een dekentje bovenop, maar die ligt de volgende ochtend onder haar, want ze draait veel in haar slaap, hihi.

3 dekentjes vind ik persoonlijk best veel, maar het hangt er natuurlijk ook wel van af of het 3 dunne fleecedekens zijn of 3 dikke donsdekens.

Groetjes,
Shivana

anouk draagt een pyama en een winterslaapzak.de dekens worden afgeschopt dus die heeft ze niet over.haar kamer is niet koud want de buizen van de centrale verwarming lopen door haar kamer.dus t warmt wel op.

gr petra

Hoi

Overdag slaapt Jesse in z'n romper in een winterslaapzak en dan onder een dekbed...en hij blijft dan altijd liggen met z'n armpjes boven het dekbed.

's Nachts slaapt hij in een pyjama-jasje met de winterslaapzak aan en dan ook weer onder het dekbed...alleen kruipt hij er 's nachts altijd wat meer bovenuit, en het is altijd heel koud in z'n kamertje, 15 graden is op dit moment het hoogst, vandaar ook het dekbed, daarvoor werd hij wakker van de kou!!

Groetjes
Angelique

Merel wort lekker ingepakt.
Een slaapzak met lange mouwen en dan 2 dekentjes maar die zijn allebei enkel. Kan ik haar beter onderstoppen.
S'middags slaapt ze gewoon in een truitje en alleen de broek uit.
"s avonds krijgt ze een lekker flannellen pyama aan.
Laat ik erbij zeggen wij hebben geen kachel boven dus het is er nu hooguit een graad of 8.

Hoi hoi,

Rik heeft smiddags gewoon zijn shirtje aan die die die dag aan heeft. dan in zijn winterslaapzak zonder mouwen en dat was het.

snachts een romper met korte mouwen, pyama en zijn winterslaapzak. Wij hebben boven maar enkel glas en tis best koud, maar rik is het gewend en voelt altijd heerlijk warm aan als we hem uit bed pakken, dus hij krijgt voorlopig nog niet zoveel dekens hoor!! Dat doe ik wel als het echt pas gaat vriezen'.

Ben wel benieuwd hoe jij dat doet als het echt gaat vriezen, want zie dat je nu al 3 dekens gebruikt!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Eline gaat met romper in haar pyama. Daaroverheen een winterslaapzak, nu nog zonder mouwen, straks met mouwen. Geen dekentjes of iets, want die trapt ze van zich af. Maar van de winter als het echt koud word, gaan we het weer proberen met de dekentjes.

Onze slaapkamer is meestal tussen de 16 en 20 graden warm.

Terug
Bovenaan