Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit thuis met een bekkeninstabiliteit en kan daardoor niet meer werken,sta in een kapsalon...
als ik zittend werk had dan was het mischien anders geweest.
Ik wil heel graag werken maar het gaat gewoon niet meer.
Dat mijn baas en collega's het niet begrijpen kan ik ook niks an doen heb het tot 4 keer toe uitgelegd wat mijn klachten zijn en wat er gebeurd als ik nu niet naar mijn lichaam ga luisteren.
Je ziet het niet aan de buitenkant en dat is nu juist het probleem.
Ik ga me er nu niet meer druk over maken of mijn contract verlengd wordt als het niet het geval is ga ik proberen om weer voor mezelf te beginnen.
eerst maar eens kijken hoe mijn klachten zich na de zwangerschap herstellen...
Nu maar eerts genieten en zorgen dat ik er een beetje goed doorheen kom.
Probeer het van je af te sluiten en toch van je zwangerschap te genieten ondanks alle kwaaltjes. Gelukkig bepalen hun je leven niet en zijn er wel mensen die om je geven en je wel vragen hoe het met je gaat.
ik weet hoe je je voelt helaas... Morgen krijg k een telefoontje van de arbo en ga k ook volledig de ziektewet in.. Dan maar geen contract verlenging de beeb gaat voor.. Ongelofelijk dat er zulke mensen bestaan, en die baan, die komt wel weer, ben niet zo bang dat k niet meer aan werk kom..mijn frummel is het belangrijkste, laat die mensen maar, mensen die zo doen hebben zelf een groot probleem! Zoals je weet zit ik nl in hetzelfde schuitje en het zal me voort een worst wezen!
Liefs
Nou lekker dan...hoe lomp kan je zijn...
Probeer je er niets van aan te trekken hoor...
Zoals de andere dames al zeggen...ukkepuk gaat voor! en jij natuurlijk.
Mijn contract is ook niet verlengd en eerlijk gezegd, ik ben er blij om. Want ik kon zowiezo niet voor minder als 30uur terugkomen na het verlof.
En dat wil ik absoluut niet.
Je baas krijgt het geld gewoon van het uwv, dus ze zou blij moeten zijn dat je voor jezelf kiest, t kost haar niets EN er is geen klagenden,zuchtende, om de haverklap ziekmeldende medewerkster...
Laat de mensen voor wat ze zijn en geniet...Neem je rust en laat je vooral niet gek maken...
{maar leuk is het niet}