wat ik wil weten???

Welke maat heeft je baby nu bij welke lft? Jari heeft nu al maat 62 aan en is bijna 10 weken oud. Ook sokjes heeft al de grotere maten aan. Maat 50/56 en de babysokjes heb ik hem maar weinig aan kunnen doen.

Hoeveel tv kijken je grotere kids? (als je die hebt) Mijn dochtertje vind s'morgens op ned. 3 wat tekenfilmpjes leuk en ook op nikelodeon. Dus vaak staat die hier 's smorgens wel eens veel aan(als ze er is). Ze speelt gelukkig ook tussendoor en staat ie wel eens op de achtergrond aan maar vaal zet ik hem ook uit en vind ik het genoeg geweest. Maar ik vind wel dat er ook te leuke filmpjes te lang achter elkaar komen! moet je ze het dan verbieden als ze het graag willen zien??

Hoe vaak gaan jullie op vakantie en waar?? (evt. leuke tips zijn welkom) en gaan jullie liever in een hotel, caravan, tent enz.? Wij zijn voor volgend jaar aan het twijfelen wat we doen.....we willen graag in de buurt van Barcelona een stacaravan huren maar het is best ver rijden met 2 kleine kids en ook prijzig. Met de tent vinden we ook leuk maar is misschien een gedoen omdat je nu 2 kids hebt. Kom maar op met de ideeën wie weet zie ik er nog wat leuks tussen staan.

euhmmm verder weet ik even niets meer.
Gr. Nessie

hoi nessie,

Delano is nu 14 weken en heeft ook maatje 62. Eigenlijk sinds kort hoor, maatje 50/56 past ook nog wel terwijl hij vorige week bij het cb gemeten is en ws 63 cm. Maar ja verschilt per kledingwinkel.

Mijn oudste kevan is 5 jaar dus gaat al naar school. Maar als hij thuis is speelt hij het liefst buiten tenzij het natuurlijk regent en straks koud wordt. 's morgen staat de tv aan tijdens het broodje eten alleen werk dat niet altijd zo postief meneer is meer bezig met tv kijken.
Nu is het herstvakantie en staat eigenlijk de tv de hele dag aan, maar hij kijkt er niet  constant naar.  Hij kan zichzelf gelukkig goed vermaken.

En vakantie, wat wij eigenlijk altijd gedaan hebben is in de eerste 2 jaren veel met het vliegtuig weg te gaan, je betaald dan vaak alleen maar administratiekosten van een kind zo konden we soms 2x per jaar op vakantie (met het vliegtuig).
En wat ook een voordeel is om te proberen in het laag seizoen te gaan als je kind nog geen 5 is heeft het nog niet de leerplicht.
(wij zitten nu vast aan de schoolvakanties)

Ik heb eigenlijk geen ervaring om met de auto ver weg te gaan wat je al aangaf naar spanje.
Maar wat mijn zus dit jaar heeft gedaan is dat zij  en haar dochtertje met een vriendin en zoontje met het vliegtuig zijn gegaan naar barcelona  en de mannen met de auto met alle bagage
Een retourtje barcelona is tegenwoordig niet zo duur meer.  

Mirne is bijna 15 weken en meet 60cm. Ik trek haar dus alle kleertje maat 62 aan. De rompers 56 zijn te klein, maar sommige shirtjes gaan nog wel. En truitjes hebben soms wel maat 68, lekker ruim. :)

Zoë is 11 weken en heeft sinds ong.2,5 week maat 50/56 aan.Daarvoor had
ze maat 50.Nu kan ze nog steeds niet alle broeken van maat 56
aan.Sommige zijn nog steeds te lang.Ligt aan het model.Shirts heeft ze
nu wel allemaal mt 56.Een enkele keer nog maat 50 maar ik verneem nu
wel dat dat nu te kort wordt.

groeten van dianka

Hoi,
Mijn dochtertje is nu 13 weken en heeft maatje 56 van broek en shirtjes kan ze ook  al maat 62 aan maar dan moet ik wel de mouwtjes omslaan.
De maat van de kindjes ligt er ook aan denk ik hoe groot ze bij de geboorte waren. Mijn dochtertje was maar 5 pond dus die heeft dan misschien een kleiner maatje als een baby die met 8 pond geboren is.

hoi hoi,

Mijn zoontje Marten is nu precies 5 weken oud en heeft al maat 62 aan. Hij meet dan ook ruim 58 cm. Erg groot dus. Mijn oudste zoontje had dat precies hetzelfde. Sokken is helemaal een drama. Mijn beide zonen hebben nooit sokken voor de allerkleinste aangekund maar altijd al veel groter. Sommige broeken van maat 56 past Marten nog. Na dag 1 moest marten al de grotere luiers aan (nr.2) en nu heeft hij zelfs al luiers maat 3 aan!!!! Kortom: per kind dus erg verschillend!

Hjerre is vandaag 16 weken oud en draagt steeds meer maatje 62. Voor rompertjes heeft hij al wat langer 62 en nu eigenlijk sinds een week draagt hij 62 van kleding.Veel dingen van   56 past hij ook nog wel, maar de shirtjes eigenlijk niet meer ( ik hou van een beetje oversized bij een knul) Het enige probleem wat ik is dat hij een nogal smalle jongen is. De taille bij de broekjes 62 zijn veel te wijd voor hem...zucht..dat schiet dus niet echt op en om nou een babyriem te kopen....
Sokjes zijn Hjerre vaak te klein. Al vanaf het begin kon hij de kleine maatjes niet aan.

Groetjes Hanneke

Tyche is zaterdag 10 weken en draagt nog maatje 56.

'Onze' oudste kids van 7 en 8 kijken graag spongebob en het jeugdjournaal maar ze mogen niet altijd tv kijken hier.. anders zou de jongste er dag en nacht achter zitten.

We zijn 2 weken terug een weekendje naar Duinrell geweest. We hebben geen vaste aantal vakanties per jaar... ligt gewoon aan het werk en onze zin.

Terug
Bovenaan