wat ik wil weten???

Misja ben blij te lezen dat jou zoon ook niet meer in 50/56 past.

Yoëll is nu 6 en halve week en draagt maatje 62 en 68 (een beetje afhangend uit welke winkel het komt)
Hij is dan ook al 56,5 cm dus dat zal er ook mee te maken hebben.

Qua vakanties; in mei zijn we een weekje met de caravan weg geweest in NL. Afgelopen zomer zijn we niet gegegaan, want dat zag ik niet zitten met de dikke buik en verder kijken we wat we doe volgend jaar. In ieder geval gaan we met de hele familie een weekje naar disney en dan is Yoëll 11 maanden.

Groetjes Pauline

Julian is 13 wkn en heeft mt 56 en mt 62 die klein uitvalt kan hij ook aan. Noah is 2.5 en kijkt smorgens vak een filmpje en smiddags de wereld is mooi, vaak staat er tussendoor ook nog een dvd'tje van k2 aan, Dus de tv is best vel bij ons aan, af en toe druk ik m ook uit hoor. Bij k3 is het wel zo dat ze meestal alleen luisterd, dat ze aan het spelen en zingen is. OP vakantie zijn we begin dit jaar een midweekje naar center parcs gegaan omdat ik in de zomer moest bevallen. EN nu gaan we injanuari weer en midweekje naar center parcs. Om maar het buitenland te gaan vindt ik de kids nog te klein voor.

Julian is 13 wkn en heeft mt 56 en mt 62 die klein uitvalt kan hij ook aan. Noah is 2.5 en kijkt smorgens vak een filmpje en smiddags de wereld is mooi, vaak staat er tussendoor ook nog een dvd'tje van k2 aan, Dus de tv is best vel bij ons aan, af en toe druk ik m ook uit hoor. Bij k3 is het wel zo dat ze meestal alleen luisterd, dat ze aan het spelen en zingen is. OP vakantie zijn we begin dit jaar een midweekje naar center parcs gegaan omdat ik in de zomer moest bevallen. EN nu gaan we injanuari weer en midweekje naar center parcs. Om maar het buitenland te gaan vindt ik de kids nog te klein voor.

hoi hoi,

Gelukkig om te lezen dat mijn kids niet de enige zijn die al een grote maat hebben! (paulinebert)
Wat betreft vakantie: wij zijn kampeerders in hart en nieren, met onze oudste zijn we nu 2 keer in het buitenland geweest met de auto en hebben een tent gehuurd waar alles in zit/staat. Dit is ons errug goed bevallen! Afgelopen zomer was ik ruim 30 weken zwanger van de 2de en toen hebben we heel burgerlijk een caravan gehuurd met wc en warm/koud stromend water en een douche erin. Erg luxe.
Dit jaar (volgend jaar dus) gaan we weer in een gehuurde tent de hort op. Als de kids wat groter zijn schaffen we zelf een grote tent aan. Maar tot die tijd bevalt het ons erg goed om er een te huren.

groetjes, misja

Mijn meis is nu 11 weken en draagt alles van maat 68 en af en toe wat 74 (ligt een beetje aan de winkel)
Mijn oudste is 2,5jaar en is dol op tv. Ik denk dat hij op zo'n 2 a 3 uur per dag komt ohoo dat klinkt erg. Maar komt ook omdat hij graag disney films kijkt......tja dan vliegt de tijd.
We gaan ieder jaar op vakantie iig een weekje. Bestemming verschilt. Dit jaar gaan we naar Sauerland.
Groetjes Lillian

onze meid van 12 weken, draagt mt 62 shirts en maillotjes. broekjes kan nog wel mt 56.
volgs. mij heeft het gewoon met de lengte van je kiddo te maken. ze is nu 60 cm. dus de 62 broekejs zitten er aan te komen! en qua vakantie: wij zijn voor de camping, ook met kleine!!

het is ook heel leuk op een camping met kleintjes. En ook vooral al s ze al iets groter zijn en daar lekker hun gang kunnen gaan met andere kinderen. Wij hebben zelf een grote 4 persoonstent maar ik ben bang dat ie toch wat klein is nu we echt met zijn vieren zijn (maar 2 slaapcabines die nu bezet zijn en geen plek voor spullen?)
Met Alissa zijn we toen ze 3 maanden was ook weg geweest met de tent en dat ging goed. lekker prematief flesjes klaarmaken maar dat is ook wel gezellie. Toen ze anderhalf was zijn we in zuid-frankrijk geweest in een stacaravan en dat  was ook super.....je kunt je spullen erin zetten en klaar is kees. Dus we twijfelen nog even daarover wat we doen. Tent is leuk, maar een eigen douche en wc in de caravan is ook super. Naar zuid-frankrijk hebben we toen met de files 20 uur gereden en Alissa is toen ntzettend lief geweest. Maar volgend jaar is ze 4 en nu met minder geduld ben ik eens benieuwd. Wel denken we erover om ergens een nacht te gaan overnachten onderweg....misschien wel fijner. En je hebt ook van die ideale dvd spelers voor in de auto dus zij ook al tegen mijn partner dat het misschien een idee is om zoeen aan te schaffen. Kan ze af en toe eens even een filmpje kijken. En als je snachts aanrijdt slapen ze ook veel. Maar er is nog niets geboekt maar zijn wel druk om iets te zoeken en bedenkne wat we willen. Want volgend jaar gaan we echt op vakantie, want het is er al twee jaar niet van gekomen (alleen korte weekendjes).  Vorig jaar terug hebben we de hele  bovenverdieping verbouwd/veranderd en zijn we alleen 3 dagen naar oostende geweest en  dan gecombineerd met een dagje plopsaland   en afgelopen  zomer....ja toen had ik niet zo'n zin met die dikke buik.
Dus als iemand nog lekue sites heeft voor vakanties hoor ik dat graag, dan kan ik daar ook eens spieken. Gr. Nessie

Terug
Bovenaan