wat in de kinderwagen

A

Anoniem

Guest
Wat doen jullie voor dekentjes in de kinderwagen??

Ik heb een vellux dubbeldeken gekregen maar die zijn zo nogal lelijk van kleur!

In het ledikant heb ik hem ook alleen dan heb ik er leuke dekbedovertrekjes overheen!

Maar die zijn in de wieg variant niet te vinden!!! NU had ik ook al 2 katoenen dekentjes(lijkt velours) en die zijn wel gelijk mooi en kleurig maar zou je daar nog een lakentje onder moeten doen?

wie kan mij helpen?

kus cora 16,5 week

ik doe weer net als bij de eerste een dekentje met lakentje in het bed
in de kinderwagen doe ik gewoon weer een dekbedje, daar ligt de baby immers alleen in als ik erbij ben
als het daar echt in moet slapen, dan doe ik dat wel met een dekentje

gr mama van MD

duhhhhhhhhhh

ik weet echt niet wat allemaal in de kinderwagen moet. Mijn moeder had de vorige zwangerschap al de kinderwagen gekocht. Toen die mis ging heeft ze hem niet teruggebracht (dat mocht wel) maar ze heeft de garantie verlengd.

Laatst zei mijn vader dat mijn moeder al lekker bezig is om alles aan te schaffen wat er in moet. Volgens mij als we de uitslag van de punctie krijgen, worden we met veel spulletjes overspoeld.

Dus ik wacht het maar even af ....................... volgens mij hoef ik niet na te denken wat in de kinderwagen moet................hihihi

liefs
talke

Ik heb ook de vellux dekentjes en ik heb een leuke kleur katoenen kussensloop gekocht en die als hoesje gebruikt.Eventueel een leuk bijpassend lakentje en klaar is kees.
Dit was een tip van mijn kraamhulp destijds en ga het nu ook weer zo doen.Kun je ook nog op een betaalbare manier van kleur veranderen af en toe.

quote: mamavandaan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 21:36:34'));

Ik heb ook de vellux dekentjes en ik heb een leuke kleur katoenen kussensloop gekocht en die als hoesje gebruikt.Eventueel een leuk bijpassend lakentje en klaar is kees.
Dit was een tip van mijn kraamhulp destijds en ga het nu ook weer zo doen.Kun je ook nog op een betaalbare manier van kleur veranderen af en toe.

Hai mamavandaan.

Ik was op zoek naar een leuk hoesje voor de dekentjes in mijn wiegje maar kan ze niet vinden. Ik had wel van mijn schoonmoeder en moeder hun oude lakentjes gekregen, maar ik vind dat niet zo mooi. Maar dit is echt een super tip!!

Groetjes
Wilma

dat is idd een zeer goed idee!!! die houden we erin!!!

kus kus

Halo,

Dekbedovertrekken en kussenslopen in een ledikant (of kinderwagen) wordt sterk afgeraden ivm wiegendood.
gr,
Sabine

Waarom als ik vragen mag?Mijn kraamhulp zei dat het mocht mits je er je mond op zet en er goed door kunt ademen.Het is natuurlijk niet de bedoeling om superdikke te nemen.En als dat al niet meer mag dan hoef je dus ook geen hoeslakentje meer om het matras te doen want dan heb je het zelfde en heeft een antistik matras ook geen zin.(en er zit vaak ook nog een molton onder en een dubbele hydrofiele luier.Ik denk dat als je zorgd dat je kindje er niet helemaal onder komt en regelmatig de temp controleerd er niets aan de hand is.

Terug
Bovenaan