Wat is dat toch?

Hoi Issie,

Bizar niet waar? Ik vind het een beetje ongezond moet ik eerlijk zeggen. Toen ik baby was (en volgens moeders was ik ook in het bezit van een paar heerlijke spekbillen, nog steeds trouwens ) was dat juist goed. Het lijkt wel alsof het een modebeeld is.

Ik snap het ook niet zo, het heet niet voor niets babyvet! Gelukkig zijn de meeste mensen in mijn omgeving juist ontzettend complimenteus tov haar spekbilletjes. Heather eet goed en ziet er goed uit, en ik vind het juist ontzettend fijn dat ze lekker in haar vel zit. Als ze nu een dag niet goed eet dan hoef ik me nergens druk over te maken, maar ja, ik irriteer me er mateloos aan. (En dan van die opmerkingen 'goh, ze eet wel erg goed hé'. Alsof er iets mís mee is dat ze goed eet?!?)

Groetjes, KT

Hoi hoi,

Ja ik herken het ook wel een beetje.
Die kleine van mij word volgende week 7maanden en is 10 kilo..
Het is een lekker spekkie!!
Hij eet nou eenmaal graag en laat dan ook geen hap staan!!
Gaat er straks wel weer vanaf hoor!!
En ik ga hem er geen hap minder om geven!!

Groetjes..

Hoi,

Ik herken het ook, alleen op een andere manier.
Omdat ze zoveel tandjes (8) heeft, en al heel veel zelf doet, zoals zitten/staan denken de meeste dat ze een maand of 11 is!!
Maar dat is ze niet!! ze moet nog 9 maanden worden en willen haar vanalles te eten geven wat ze nog helemaal niet mag en kan verwerken.
En echt beledigd kijken, zo van mag dat niet van je moeder?? tot ik vertel dat ze nog maar 8 maanden is...

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier ook hoor en dan vooral mijn schoonouders. Anne woog met 5,5 maand 6630 gram en was 66 cm. Erg klein en magertjes, maar het klopt wel met elkaar (verhouding). Dus niets aan de hand. Volgens mijn schoonouders is ze veel te dik. Nou ja, lekker laten kletsen!
Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel ze nu weegt. Maar ik mag pas weer over 1,5 week (ze is dan 7 maanden en 1 week).

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Terug
Bovenaan