Wat is de beste tip tegen darmkrapmjes?

Hallo,

Waarschijnlijk heb je al een mooie oplossing gevonden, onze dochter had in haar eerste weken vrselijke huilbuien, gillen dat het een lieve lust was. Na e.e.a. op voeding te hebben geprobeerd, was uiteindelijk soja met iets meer dan voor geschreven water in de fles, de oplossing. Van de een op de andere dag hadden wij een ander kind! Sliep de nachten door, was vrolijk etc, wat een verschil met het krijsmonster ervoor en wat heb ik mij schuldig gevoeld over haar huilen en dat ik er niets aan doen kon. Nu ja, soja dus, onze zegen.

Hoi hoi,

Ons meisje had in het begin ook erg veel last van krampjes. Wij hebben toen cinababy van vsm gebruikt. Zij vond het ook altijd prettig als je over haar buikje deed strijken, rondjes draaien met de klok mee en best stevig.
Verder had ze ook last van haar ontlasting. Ze kon soms 2 dagen niet poepen en je merkte gewoon dat ze er last van had. Wij zijn toen van nutrilon standaard overgegaan naar nutrilon omneo. Ze is inmiddels 15 weken en de krampjes zijn helemala weg en de ontlasting is ook veel beter. Heeft iedere dag 1 poepluier en alles wat meer is is mooi meegenomen.

Ik hoop dat je inmiddels al iets gevonden hebt, wat bij jullie kindje goed helpt.

Groetjes Anninas

hoi allemaal,

Ik ben aeropax gaan gebruiken bij mijn zoontje. Dit aangezien cinababy en abc allemaal niet hielp. Ik heb dit middel 2 weken gebruikt en toen was het in eens over. Had hij nergens last meer van. Je kan het gewoon kopen bij de apotheek. Ik heb het via mijn buurvrouw, die heeft het op advies van de kinderarts gebruikt.

Terug
Bovenaan