wat is dit nou weer voor iets?

A

Anoniem

Guest
ik heb sinds gisteren steekjes in mijn lies met een spierpijn achtig gevoel, wat doortrekt naar mijn bovenbeen, iemand ermee bekend?
ik heb nu zoveel klachten dat ik het echt niet meer weet haha
en dan niet zwanger? ik denk dat ik zaterdag toch nog maar een keer test.

oh ja en ik heb ook een drukkerig gevoel op mijn buik en veel naar de wc gevoel, maar ik blijf mezelf voorhouden dat ik echt een miskraam heb gehad, want ik wil mezelf niet gek maken.
dat doet mijn lichaam wel met al die klachten, zucht hihi

Hoi Fiepke,

Klinkt als zwanger zijn. Ik hoop het in ieder geval voor je! K' zou inderdaad maar zaterdag een test doen. Ik wens je veel succes!!!
Laat je het wel even weten? Ben benieuwd

Liefs, Saskia  

Hoi Fiepke,

Ik zou idd toch maar weer even een test doen hoor! Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat spierpijnachtige gevoel klinkt toch wel erg bekend als bandenpijn, doordat je baarmoeder groeit.

Succes met testen!

Liefs Annemarie

Ja, fiepke..
Het eerste waar ik aan dacht was ook bandenpijn. Ik voel hetzelfde links en rechts onderin mijn buik, bij mijn liezen en soms ook aan de zijkanten ter hoogte van mijn navel. Vooral als ik snel opsta of hoest ofzo. En soms trekt het door naar mijn bovenbeen.
Probeer jezelf nou maar niet gek te maken... Maar dat is makkelijk gezegd vanuit mijn positie, weet ik. Je moet doen wat ze zelf het beste lijkt, meid. Of dat nou testen is, of juist niet... Dat weet je zelf het beste.

Veel succes en ik hoor graag van je hoe de zaken vorderen!

thanx voor de reacties.
ik sprak vandaag iemand die dacht dat het een bbz was.
en ze vertelde dat ik het beste naar de ehbo kan gaan, omdat mijn dokter zo reageert.
ik twijfel nog, wat vinden jullie, anders doe ik zaterdag misschien een test, maar ja die was vorige week bij de dokter nog negatief...
ik zat net te rekenen, dan zou ik ondertussen al 6 weken zwanger zijn zeg!
maar ik probeer niet te hopen en net te doen alsof er neits is....

Hoi Fiebke,

Je bent jezelf wel knap gek aan het maken door het aan iedereen te vragen. Doe gewoon een test of probeer het in ieder geval los te laten. Als je nu 6 weken zou zijn moet er toch zeker HCG hormoon te testen zijn. Je haalt je van alles in je hoofd. En die stress kan ( mocht je niet zwanger zijn) je menstruatie ook uitstellen en dan zit je nog in de stress.

Mijn mening,

Saskia 16w4d mv Huub, Jelle en 'Gijsje'

lieve bengels
ik bedoel dit niet verkeerd, dat ten eerste,
maar ik denk dat je mijn verhaal niet kent.
ik heb namelijk 2 weken geleden een miskraam gehad volgens de arts.
vandaar dat ik dit vraag.
bedankt voor je reactie

Terug
Bovenaan