wat is dit nou weer voor iets?

beste Fiepke,

Ik denk dat Bengels je verhaal prima heeft begrepen en ik vind ook dat ze gelijk heeft eerlijk gezegd...je zit jezelf gek te maken op deze manier.
groeten Elke

beste Fiepke,

Ik denk dat Bengels je verhaal prima heeft begrepen en ik vind ook dat ze gelijk heeft eerlijk gezegd...je zit jezelf gek te maken op deze manier.
groeten Elke

ok ik snap wat je bedoelt, maar mijn ongi is niet weggebleven door de stress, ik was 2.5 weken overtijd, en toen had ik geen stress, ik was voor ik op vakantie ging al een week overtijd namelijk.
op vakantie ben ik er ook absoluut niet mee   bezig geweest.
maar goed ik probeer het te laten rusten, ik krijg alleen steeds klachten en omdat ik graag wil weten waar die bij horen dacht ik dat ik het hier kon vragen.
ik maak mezelf niet gek, want bij mijn weten heb ik een miskraam gehad, en ben ik al weer een heel stuk verder.
ik hoopte gewoon dat ik hier wat antwoorden kon vinden wat mijn klachtjes betrof, omdat een bbz toch wel riskant is voor je eierstokken en dergelijke.
bedankt!

Hoi fiepke,

Ik ken je verhaal niet. Hoe weet je dat je een miskraam hebt gehad?
Als je het zeker weet kunnne de hormonen van een begonne zwangerschap nog 9 weken in je bleod zitten inclusief de zwangerschapskwaaltjes.
Wanneer je niet echt helemaal zeke rbent of je een miskraam hebt gehad, kan er een vaginale echo gemaakt worden. Dan kun je contact opnemen met een verloskundige. Natuurlijk is het in alle gevallen wel handig om even een zwnagerschapstest te doen.

Mocht je niet zwanger zijn en het graag willen, dan wens ik je veel sterkte met de volgende poging.

Groetjes,
MAureen

Tja Fiepke,

Je zou natuurlijk ook contact op kunnen nemen met een verloskundigepraktijk. Je arts neemt het niet zo serieus (en ik ken je verhaal wel...) anders had je bij hem nog om een bloedtest kunnen vragen. Misschien kan een verloskundige je verder helpen... Met een inwendige echo zou je toch al wel iets moeten kunnen zien, toch? Als er nog iets zit tenminste.
Maar hoe kom je op 6 weken eigenlijk? We waren ongeveer in dezelfde tijd over tijd en ik ben nu al bijna 10 weken. Het scheelde wel wat, maar toch geen 4 weken???

En meid, ik snap best dat mensen vanuit je verhalen gaan denken dat je jezelf aan het gekmaken bent. Maar of je dat echt doet, dat weet je toch zelf?!! Ik zou in jouw plaats allang een test gedaan hebben of de dokter over de tafel hebben getrokken voor een bloedtest... Maar ja, ik ben nu eenmaal ik en jij bent Fiepke! Doe het lekker op jouw manier, oke?!

dat weet ik omdat ik afgelopen woensdag was het 2 weken na mijn miskraam, waarvan mijn dokter zegt dat het een miskraam is, omdat ik veel verschijnselen had en borstvoeding kon geven, en ik was ruim 2.5 week overtijd toen ik mijnmiskraam kreeg.
dat is dus 4.5 + nog 2 weken voor de bevruchting.
dat is bij mij 6 weken hihi
of reken ik nu verkeerd?
ik heb vanmorgen dus een test gedaan, en die is negatief, maar juist omdat ik gisteren dat verhaal van die bbz heb gehoord maakte ik me wat meer zorgen omdat dit gewoon echt heel fout kan aflopen.
nu kan ik dus wel naar de verloskundige maar die kan dat ook niet zien, oftewel waar moet ik dan heen?

Hoi Fiepke,

Volgens mij heb je bij een bbz last van flinke steken en jij beschrijft
steekjes. Ik zou als ik jou was even een verloskundige bellen want je
zit je aardig gek te maken.

Een zwangerschap tel je altijd vanaf je laatste menstruatiedatum. (Bij een redelijk regelmatige cyclus 25-35 dagen)

Judith

Ben je al wel bij een VK geweest? Daar kun je het verhaal denk ik ook wel uitleggen en die kunnen je ook altijd doorverwijzen naar het zh. Als ik het allemaal zo lees zal je ha het misschien niet willen doen dus misschien is dit een oplossing?

Maar, meid, laat jezelf niet zo gek maken door dit forum!! Weet dat het verslavend is maar het maakt zo onzeker! Zelf begon ik een paar dagen na mijn curettage te bloeden, ik dacht dat het niet goed was en vroeg het hier, iedereen zei dat het geen ongi kon zijn en dat ik miss. een ontsteking had. Toen heb ik het zh gebeld en het kon dus mooi wel een ongi zijn! Het bloeden is nu bijna over dus het was gewoon mijn menstruatie, waar ik dit keer blij mee ben want dan kunnen we weer gaan klussen!

Liefs Roos

Terug
Bovenaan