Wat is dit nou weer?

Hey Pip,

Ik zou vrijdag of zaterdag als eerste dag van de cyclus nemen. Oud bloed hoort namelijk al bij de menstruatie zover ik weet. Ik zou op het moment ook de langste  tijd nemen als cyclus tijd, dus de 38 dagen. Het is even wachten, maar als je eerder gaat testen en hij is negatief is het alleen maar vervelend. Heb je in die 38 dagen misschien niet 1 dag gehad, zo rond de 24ste dag, dat je buikpijn, hoofdpijn of rugpijn had (wat je anders niet hebt)? Als dat het geval was en je hebt het deze keer ook weer 1dag (of een deel ervan) kan je waarschijnlijk gewoon 14 dagen erbij optellen en dan weet je wanneer je ongesteld moet worden, of niet!

Groetjes, Linda

Oh, zie dat niet iedereen het ermee eens is met die bloeding. Hou het dan maar op de maandag. Zal het dan toch verkeerd hebben, sorry.

Heb even gegoogled en daar staat idd dat bruin bloed NIET bij de menstruatie hoort. Dus mijn excuses voor de verwarring, ik zal het in het vervolg eerst opzoeken  voor ik antwoord.

Groetjes, Linda

Hoi Linda,

Je hoeft je niet te excuseren hoor. Ik ben ook geen allesweter en zit er ook wel eens naast. Gebeurt ons allemaal wel eens. Daar leer je alleen maar weer van.

Groetjes,
mv Tijs

Wat een geweldig forum is dit toch! Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik neem maandag als mijn eerste cyclusdag en houd de langste cyclus 36 dagen aan. Wel neem ik een langere klusperiode aan (begin eerder) voor als mijn cyclus nu toch keurig 28 dagen mocht zijn.

Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden!

X Pip

Graag gedaan hoor. En veel plezier met klussen

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan