Wat is dit nu weer...

A

Anoniem

Guest
Lieve Meiden,
Ik weet dat jullie mij ook geen antwoord kunnen geven, maar wil toch ff met jullie delen dat ik net na de WC ga en echt rood bloed heb...vorige week maandag heb ik mijn eisprong gehad, dus het lijkt mij sterk dat ik al ongi ben, of er is een vaatje gesprongen of misschien toch innestelingsbloed, al heb ik gelezen dat dit meestal bruin is...we wachten wel weer braaf af...

Hi Ukkietje,

Dan zijn we met zn twee.....
Heb de 22e eisprong gehad en nu ook bloed een gevoel van ongi.
Samen maar braafjes wachten!!!
Liefs

Hoi,
Ja daar is idd moeilijk iets van te zeggen, kan innestellingsbloed zijn, dat hoeft geen bruinkleur te hebben, maar is wel veel minder bloedverlies!
Succes groetjes MJ

Bedankt voor jullie reactie, we wacht af, nu niks meer aan de hand...Teygetje ook succes met wachten, ik heb al een test klaar liggen maar heb met mezelf afgesproken pas zondag te testen.

Wat knap van je!
Hier nog wat rode vegen! Maar wel strakke borsten ( ook volgens manlief....).
Vanmiddag wordt de test gehaald, maar ik ben bang dat ik niet tot zondag kan wachten....ben een ongeduldig tiepje hihi....!!

Spannend Teygetje, ik ben benieuwd ..geduld komt ook in mijn woordenbooek niet voor, maar vorige maand heb ik al tig testen gedaan dus probeer maar te wachten..heb nu via internet van senitest besteld, ik zou morgen kunnen testen volgens de berekening van de website, maar ben ook bang om weer teleurgesteld te worden..lijkt me wel een gezellig druk gezinnetje bij jullie met straks 4 kids!!

hihihihhi, ik ben heeeel verstandig geweest vandaag!!! Helemaal trots!! Heb geen test gehaald!!!
Ik denk, bloed, niet goed dus heb geduld.
Maar nu thuis, geen bloed, en nou komen er twijfels. Ook geen krampjes meer, geen ongi gevoel, wel veel gebubbel onderin mn buik!
Dussss, als ik morgen niks zie dan hop naar de kruidvat of da oid!!

Ukkietje, ligt jou NOD ook op 6 sept???

Tis nu al een druk gezinnetje, maar ik verlang ergens diep naar een zwschap, babietje, alle ontwikkelingen.....

(in een ver ver verleden heb ik geschreeuw: niet meer dan 2 hihihihihihi)

Knap van je...maar hoe is ie nou? Mag je een test gaan halen van jezelf? Ik voel of merk op het moment eigenlijk niet veel meer, alleen af en toe een vaag gevoel in mijn onderbuik...Wachten wachten en nog eens wachten...mmm

Terug
Bovenaan