Wat is dit nu weer...

Of smaakt me koffie toch anders....ja mijn NOD is een dagje opgeschoven en is nu idd 6 sept...maar ik ga ECHT niet tot maandag wachten met testen.hahaha

zooo herkenbaar, Ik heb 8 september mijn NOD.
En ik ben eigenlijk altijd 2 dagen eerder, dus ik ga of maandag of dinsdag testen. Wil eigenlijk nu al , maarja heeft dan waarschijnlijk geen nut.

Vandaag helaas weer bloedverlies, dus geen kruidvat bezoekje. Maar veel is het niet, en dan komen er toch twijfels he?!
Nu hoop ik dat het gewoon door gaat zetten zodat ik weet waar ik aan toe ben........
Beetje verdrietig, maar geen reden tot klagen hoor!!!
Ik was heel nuchter tot het begin van de week, dat het tot me doordrong dat er misschien wel eens iets zou gebeuren......

Liefs

Balen, ik vind ook het kan beter maar meteen komen en duidelijk zijn of dat je meteen met het testen (het liefst daags na de eissprong hihi) weet waar je aan toe bent. Ik merk of voel eigen niets meer. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgenmiddag ga testen...

hihihih waarom morgenmiddag? Speciale reden?

Hier hoeft niet meer getest te worden. Vanacht nog niets, net sinds een uurtje loop ik helemaal leeg....helaas!!!

Succes met de spanning en hopenlijk snel een positief bericht!!

Ahhh, balen, maar op naar de volgende ronde teygetje!!
Vanaf morgenmiddag heeft mijn man ook weekend en ik heb moeten beloven dat ik niet alleen ga testen.....en stel dat ik vanavond test weet ik niet of ik mijn mond dicht kan houden tegen vrienden vanavond op een feessie..

hahaha wat een stess kippen zijn we met zn allen... ik moet ook nog tot woensdag wachten... het duurt ECHT te lang!!! Maar ik ga geen geld weggooien... kan ik tzt beter extra setje sokjes voor kopen ;-)

ik zou niet testen hoor! Je hoeft niets te zeggen, maar ik denk dat als het positief is, dat je grijns niet meer van je gezicht te branden is : ))

Terug
Bovenaan