Wat is dit nu?

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Fabio wil sinds een dag of 3 zijn avondeten niet meer. Het maakt niet uit wat ik geef, hij weigert te eten.
De rest van de dag eet ie wel, een koekje gaat er ook wel in, dus kunnen het volgens mij niet zijn kiesjes zijn (hoewel er wel net één aan het doorkomen is).
Ook kwijlt ie heel erg, hij heeft nu ook de hele dag een slabbetje om en ik moet vaak 's avonds laat zijn bedje verschonen omdat het aan het hoofdeinde helemaal nat is van het kwijlen.
Ook zit hij vaak met zijn mondje open en zijn tong half naar buiten, echt een heel sullig gezicht.
Zou dit misschien ook iets met de amandelen te maken kunnen hebben?
Iemand een idee?

Groetjes van Cissy

Hoi Cissy,

Ik weet niks van opspelende amandelen, dus op die vraag kan ik je geen antwoord geven.
Dat kwijlen en weinig eetlust hoort ook bij tandjes/kiesjes, dus dat zou best kunnen. En wat ook zou kunnen is dat Fabio zelf wil gaan eten. Als ik Julian probeer te voeren dan komt er ook niks meer in; hij slaat de lepel uit mijn hand. Al een tijdje geef ik hem zelf een lepel en ondertussen voer ik hem dan nog wel wat. Het lukt hem al aardig om zelf te eten. Maar ja, dat verklaart het kwijlen van Fabio natuurlijk niet.

Ik hoop dat anderen je beter kunnen helpen!
Succes!

Ellen mv Julian

He vervelend cis! Kan je helaas niet helpen. Thomas eet zijn avondeten nog steeds niet goed maar hij heeft geen last van kwijlen.
Liefs Esther

Hey Cissy,

Miss dat er een buikgriepje aan komt.....die dingen die jij noemt herken ik heel erg in Yoëll....vorige week had hij dat ook...en hij is nu al ruim een week ziekjes....

ik hoop het natuurlijk niet voor je....

over amandelen weet ik zow niet, maar miss kun je achter in zn mond kijken of het daar erg rood is....meestal als het de amandelen zijn kun je ze zien zitten maar als Fabio net als ons mannetje is haha dan laat hij zich niet in zn strotje kijken....

Suc6...

Liefs Denise

He Cissy,

Misschien heb je net een beetje pech en komt gewoon alles tegelijk? Dat kwijlen etc lijkt me inderdaad tandjes/kiezen en dat niet eten: mmmmmmm, volgens mij hebben de meeste dreumessen daar een tijdje last van rond deze leeftijd. De ene dag met smaak alles eten, de dag erna opeens niks meer willen en dat  weken volhouden. Vermoeiend voor mama's, zo'n eigen willetje, maar niks aan te doen. Zelf laten doen, helpen of negeren helpt bij ons (alledrie, ligt er maar net aan hoe geduldig ik heb... of zij haha). Succes met je mannetje en ik zou niet meteen aan een probleem met amandelen denken hoor, zo'n vaart loopt het vast niet.

Groetjes
Susan

Hé Cissy,

Dat eten dat komt mij bekend voor! Probeer eens een beetje op een bordje te doen en laat hem zelf met zijn handjes eten, misschien dat dat werkt. Bij onze kleine viespeuk wel namelijk!

En dat van die tong en kwijlen, kijkt hij niet te veel naar de hond?? Misschien doet hij hem wel na, hahahaha!

Misschien komt er een kiesje door en heeft hij daar last van. Anders even langs de HA gaan als je het niet vertrouwt.

Gr. Marieke en Lyanne

Dat kwijlen komt me niet bekend voor. Dean heeft nog maar 4 tandjes. Nadat Dean ziek is geweest heeft hij ook heel slecht gegeten, avondeten, boterham, eigenlijk alles behalve fruit. Geen idee waarom. Sinds 2 dagen eet hij weer alles.

Groetjes,
Nelly.

Tijs wilde op een gegeven moment ook ineens zijn avondeten niet. Er was niets met hem aan de hand. Wat bleek, meneer wilde zelf eten. Zelf scheppen lukt hem nog niet echt, maar het lepeltje in zijn mond stoppen gaat hem erg goed af. Sindsdien eet hij weer goed. Verder zou ik je niet kunnen helpen met wat het anders zou kunnen zijn.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan