Wat is dit nu?

Die Fabio... weet je dat Stijn dat laatst ook had. Hij wilde zelfs zijn kinderstoel niet meer in maar: een koekje op de bank wel! Precies ook toen er kiesjes doorkwamen. Ik denk dat het avondeten misschien een keertje pijn heeft gedaan en dat hij de kinderstoel en het avondeten met die pijn associeerde. Na een week ging het wel weer ok. O, ja, op de crèche wilde hij wel in de kinderstoel eten. Ik heb zijn eten toen weer gepureerd en dat ging er beter in. Alleen nu doet ie nog steeds moeilijk met stukjes in zijn avondeten...

Sterkte!!!

ps wij kregen als tip om er geen issue van te maken. Een paar dagen met een fles pap en een fruithap naar bed, heeft Stijn ook overleeft

nope nog nooit van gehoord, lijkt me idd de fase van niet willen eten of zelf willen eten, met daarbij zijn doorkomende kiesje(s).

wel fijn he al die mama's die hetzelfde doormaken en handige tips hebben, dat kan ik echt zo waarderen aan dit forum!

suc6 met het voeren van je lieve kereltje!

groetjes Jenneke mv Ivar

Dat slechte eten komt denk ik van de kiesjes?
Het kwijlen ook lijkt me...
En die tong uit de mond...hier ook zo één,het lijkt wel alsof ie niet helemaal spoort,hahaha.
Maar bij Delano komen ook kiezen door en die eet wel gewoon,alleen kwijlen en die tong,maar dat doet hij volgens mij ook zonder doorkomende kiezen.
Groetjes Tanja.

Hee meiden, bedankt voor jullie reacties/tips.
Het gekke is dat ie alle maaltijden wél eet, maar het avondeten niet wil!
Ook zelf laten eten gaat niet, hij doet er van alles mee, behalve in zijn mond stoppen!

Vandaag heeft hij bij de buren gegeten (ik moest werken) en ik had al verteld van zijn "eetprobleem"   en gezegd: geef hem anders maar yoghurt of zo (dat wil ie wel).

Wat denken jullei? Meneer heeft alles gewoon opgegeten! De buurvrouw heeft gewoon 2x opgeschept voor hem!!! GGgggggrrrrrr!!!!! En nog een Danoontje na ook!
Nou had ik hem vanmiddag geen tussendoortje gegeven, omdat ik dacht dat ie dan zeker wel honger zou hebben met etenstijd, dus ik weet niet of dat de reden is dat ie ineens wel at......we zullen zien....

Groetjes van Cissy

Dat zeg ik: eigen willetjes ontdekken ze het liefste bij de meest vertrouwde en liefste die ze kennen: MAMA!!!

Succes met je kleine hartebrekertje
Liefs
Susan

Hoi,

Hier idem probleem. Maud kwielde heel veel en had ook geen zin in eten....in de ochtend niet en in de middag ook niet en het avondeten ook niet.
Ze dronk gelukkig wel genoeg.
Wel kreeg je er af en toe fruit in....gelukkig iets naar binnen kunnen krijgen.
Na een paar dagen at ze ineens 2 boterhammen in de ochtend....???
ff inhaalslag van die dagen?? maar in de middag weer niets.
Nu eet ze de ene keer veel...voor haar doen en de andere keer helemaal niets.
Dwingen helpt niets dus gewoon ff lekker laten doen. Meestal ging de pap er wel in (gek hé ze hebben echt voorkeur voor bepaalde dingen)

Dus kijk het echt ff aan....ze hebben ook steeds minder nodig.
De kleintjes van mijn vriendinnen hebben dit ook allemaal!!!

groetjes Claudia en Maud-je

hoi hoi

he wat lastig , vervelend als je niet weet wat het is..
het klinkt als kiesjes maar als ik je reactie verderop lees dan is het ws ook ontedkken van een eigen willetje.. ..

hopenlijk gewoon een fase en men zegt wel eens vreemde ogen dwingen...

succes ermee ik weet hoe lastig het is.

knuffel tobi.

Waarschijnlijk zijn kiesjes en ja,. daar kun je soms geen zin van hebben in eten. Als je een paar dagen niet hebt gegeten komt die honger vanzelf weer, je ziet wel haha..

Heel toevallig had Kay er deze avond ook geen zin in, maar dat wijt ik aan zijn moeheid. Hele dag op en te moe om te eten. Werd dus net uiteraard ook wakker van honger en dus maar een papfles gegeven.

Vooral niet het eten forceren en laat hem zelf maar aangeven of hij wel of niet wil. Misschien  dat je eventueel het tijdstip even kunt veranderen? Wie weet eet hij dan wel...

Maar maak je niet ongerust hoor.. Over wat dagen zal het wel weer heel anders zijn.

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan