wat is dit!!??!?!?

ja ik had laatst ook al een berichtje geplaats met als tip dit te gebruiken als je niet regelmatig bent.....meer voor anderen eigenlijk niet voormezelf....
maar toevallig was ik vandaag bij de tuinen en keek ff snel maar kon t niet vinden dus ben weer weggegaan.....
kijk morgen wel ff bij de kruidvat...vast ook goedkoper...

groetjes......ga zo naar bed.....man zeurt waar ik blijf....hahaha

hallo allemaal,

nou het bloeden is al wel ietsje meer geworden....heb maar een inlegkruisje ingedaan....vind het nog steeds zo raar....
ben zo bang dat het langdurige bloedverlies weer begint....
ik snap zohiezo niks meer van mijn lichaam....ik dacht dat ik na dit weekend mijn ei zou krijgen maar nu heb ik al bloedverlies....en ongeveer een week  geleden had ik van dat draderige slijm....dat vond ik ook zo raar want verwachte mijn eitje nog lang niet....

nouja nu hoop ik dat het doorzet want dan kunnen we weer opnieuw beginnen....
hoest met jullie dames verder??

groetjes bri

hallo hallo,

nou het bloeden is inmiddels alweer gestopt....VAAG VAAG VAAG!!!
ik ben in ieder geval al blij dat het niet weer dat langdurige bloedverlies is wat ik al eerder heb gehad...
begin nu zelf ook steeds meer aan een innestelingsbloeding te denken....maar wuif dat dan meteen weer weg....strax wordt ik ongi en is de teleurstelling alleen maar groter....
en daarbij een innestelingsbloeding is toch maar een paar druppeltjes en ik had wel iets meer dan een paar druppeltjes maar veeeeeel minder dan een menstruatie....
laat ik het houden op een hormonale bloeding......

hebben jullie daar ook weleens last van??

groetjes bri

Hoi Bri,

Ik heb hier ook last van gehad..en weet helaas nog niet wat het is geweest..want vanaf wanneer kan je nou eigenlijk innestelingsbloed verwachten?
Je leest overal verschillende dingen daarover..

Ik was namelijk prongelijk een paar x een pil vergeten..en nou zei de dokter tegen mij dat het daardoor kwam. Vaag. en mijn buikpijn was een buikgriep volgens hem..nou ik weet het niet met hem..maar buikgriep voelt volgens mij heel anders aan, dan wat ik voelde..en ook nog misselijk geweest..(1 dag best erg) en daarnaast veel pukkels en een raar weeig gevoel..(wat is dat dan??)

Nu moet ik 8-8 ongi worden..dus afwachten dan maar..wie weet..
jij ook succes..

liefs

hoi sandra,

ik weet niet precies hoe het zit met wanneer een innestelingsbloeding komt ik geloof iets van 8 dagen ofzo...nee ik weet het niet.

ik heb ook wel eens 2 keer achtermekaar de pil vergeten een tijdje geleden en kreeg daar geen spotting van...volgens mij gebeurt dat pas nadat je hem 4 dagen achtermekaar niet hebt ingenomen...maarja ik ben geen expert daarin en de huisarts weet misschien toch wel beter....maar de tijd zal het leren....en heb je dan 8-8 een positieve test!!
als ik toch uitga van een cycles van 28 dagen dan zou ik 4 aug al kunnen testen....
maar ik geloof niet dat ik zo'n brave cycles van 28 dagen had....typisch weer iets voor mijn lichaam om onregelmatig te zijn!!!

groetjes bri

oja en als je nu nog steeds aan de pil is er grote kans dat je 8-8 gewoon ongi wordt door de pil ook al ben je wel zwanger...door die hormonen enzo...

O ja..is dat ook nog zo..
Maar ik ga niet ongesteld worden 8-8 want ik was zowiezo van plan om door te slikken omdat ik met vakantie ga..daar ga ik ook testen..
En als het positief is stop ik gelijk met de pil..en ga ik foliumzuur halen..
Wie weet..best wel spannend..maar het kan ook natuurlijk dat ik mezelf voor de gek hou, en dat mijn lichaam lkker mee doet..hahah

Liefs

Terug
Bovenaan