wat is een fatsoenlijk schema, ongeveer.

wij hebben meestal een best standaard schema
8 uur 1e fles
11 uur fruit
13 uur 2e fles
17 uur groente
19 uur 3e fles
en half 10 laatste fles.
vanmorgen was het zelfs pas half 10 dat ze de 1e fles wou hebben

die flessen krijgt pascal wel leeg. maar alles wat met een lepel moet weigert hij.
vreselijk.
vanmorgen heeft ie om half 8 een 210 fles gehad.
om 11 uur 4 hapjes liga, toen brullen!!!!
de roosvicee gaat in een paar tellen op.
1200; 180 fles met 2 schepjes rijste bloem
de rest van de middag is het brullen.
hij slaapt nu van pure uitputting door het brullen in zijn wipstoel.
1600 weer een fles
1900
2200

op het eind van de dag red hij de 4 uur wachten niet op, maar 4x een grotere fles kan hij niet op.
ik krijg er geen logica in.

Ons schema ziet er ongeveer zo uit:
7.30uur 180cc+6 schepjes en 6 schepjes rijstebloem (met een lepeltje)
12.00uur 180cc+6
15.00uur 180cc+6
17.00uur half potje groente
18.30uur 180cc+6

Ivo is nu 15 weken en ik wil volgende week ook met het fruit beginnen.

Je ziet dat ik niet echt aan een om-de-4-uur-schema doe. Ik heb 2 maanden bv op verzoek gegeven en vond het zo raar om dan opeens zelf het schema te gaan bepalen. Ik houd mij aan 4 flessen van 180+6 maar kijk wanneer hij ze wil. Bij Ivo zit er s'morgens dus meer tijd tussen dan s'middags maar dat kan bij pascal net andersom zijn.

Ik heb bij Ivo de 5e voeding van 22.00uur steeds een kwartier eerder gegeven totdat er te weinig tijd tussen de 4e en 5e zat (zo'n 2 uur). Ik heb hem toen gewoon naar bed gebracht om te zien wanneer hij weer kwam. Dat was de eerste nachten om 6.00uur maar geleidelijk aan steeds later.

Ik geef de pap s'morgens met een lepeltje maar Ivo gaat dan ook steeds huilen en kan dan niet meer verder eten omdat hij niet kan slikken. Ik geef hem dan een half minuutje een speentje tot hij weer kalmeert en ga dan weer verder. Het gaat nu al steeds beter. Ik heb het idee dat Ivo niet begrijpt dat er va het lepeltje ook voeding in zijn buikje komt.

Terug
Bovenaan