wat is een fijne kinderwagen?

Wij hebben de Quinny Speedi SX in een mooie opvallende blauwe kleur. De wagen bevalt heel er goed en is met 3 grote wielen heel erg stabiel. je kan hem makkelijk eenhandig inklappen en de maxi-cosi past er ook op zonder dat je daar extra adapters voor hoeft te kopen.

groetjes Rosita

Hoi, wij hebben via mp een Quinny Freestyle gekocht. Met 3 vaste wielen. Ook adapters via mp gekocht en het bevalt ons beiden prima. Er zit onderin ook nog een soort mandje om spullen in te doen.

Groetjes Natasja

Hoi,

Ik had de Koelstra flexxo, deze wagen rijdt heerlijk, maar veel te zwaar en groot. Dus gisteren een Bugaboo Cameleon gekocht. De flexxo wordt weer verkocht (had deze gelukkig ook zelf al 2e hands gekocht) op internet.
Dus ik raad de Bugaboo Cameleon aan, ik had deze meteen moeten kopen, want mijn schoonzusje is er erg tevreden over. En ik had er zelf ook mee gereden om te testen en hij rijdt heerlijk en makkelijk in te klappen!!

groetjes Mariska

ps hij is duur, maar 2de hands goed te verkopen op internet!

Hoi!
Ook hier de Quinny Speedi SX...alleen zouden wij een andere kopen als wij het over mochten doen. De kinderwagenbak en Maxi Cosibevestiging zijn prima hoor (bak nu met 5 maanden echt te klein! We hebben nog maar 1 cm over!), maar de kinderwageninzet kan niet rechtop gezet worden. Iets wat wij 2 jaar geleden totaal over het hoofd hebben gezien. Toen onze zoon erin zat, hing hij er maar wat in. Hij kon niet lekker rechtop om zich heen kijken en dat heeft gewoon 2 jaar geduurd! En toen moest zuslief er weer in... Ook qua opvouwbaarheid valt hij me zwaar tegen.
Groetjes, Ingrid

Zo heeft iedereen dus zijn eigen ervaringen. Wij zijn heel erg tevreden ermee. Arjun past met 6 maanden nog steeds in de bak, al wordt het wel wat krapper.

Kun je een beetje een keuze maken?

groetjes Rosita

Hoi,

Wij hebben de kinderwagen van X-adventure met 3 wielen. We zijn uiteindelijk op deze gekomen (na 1,5 uur van kijken, inklappen en bak erafhalen enz) omdat je bij deze met een hand de bak(reiswieg) los kan maken (bij veel merken moet je met twee handen tegelijkertijd iets indrukken) en de wagen is makkelijk in te klappen. Ook vind ik het heerlijk dat de bak hoog zit.
Wij hebben verschillende merken dus uitvoerig bekeken en getest. We hebben ook de verkoper gevraagd wat nu het grote verschil is tussen de merken. Het enige is dus dat de Quinny gelijk ook geschikt is voor de maxi cosi. Maar ja, je betaald wel al snel 200 euro meer ervoor.
Wij zijn dus zeer tevreden over de X-adventure.

Groetjes, Marieke (mv Nikki)

Terug
Bovenaan