Speciaal voor Nelleke...
Wat is het toch heerlijk een gezin met meerdere kinderen als je dat geluk mag hebben.
Elke avond kijk ik in de bedden van mijn kinderen.
De twee oudste liggen op zolder samen in een kamer.
Stiekem kruipen ze bij elkaar in bed. ze liggen dan lepeltje lepeltje in een een persoontje.
De dekens glijden van ze af, maar ze blijven dicht tegen elkaar dus warm zijn ze wel. Prachtig om ze zo te zien.
Of langs de lijn op het voetbal veld.
Sam die Mick aanmoedigd..."lekker MIck...goed gedaan" Bij een goede actie, de big smile op hun gezicht als ze naar elkaar kijken.
Een potje kaarten aan tafel. Ezelen..ken je dat...
Het gelach omdat ze bijna Ezel zijn...
Sneeuwballen gevecht in de straat.
papa is het doelwit, samen zijn ze sterk en bekogelen hem met een lachsalvo toe. Ze helpen elkaar als Papa eraan komt
Hun kleine broertje die ze elke dag een kus geven als ze uit school komen en zeggen dat ze hem gemist hebben....eerst een knuffel
en ga zo maar door....het is zo bijzonder....
x
Wat is het toch heerlijk een gezin met meerdere kinderen als je dat geluk mag hebben.
Elke avond kijk ik in de bedden van mijn kinderen.
De twee oudste liggen op zolder samen in een kamer.
Stiekem kruipen ze bij elkaar in bed. ze liggen dan lepeltje lepeltje in een een persoontje.
De dekens glijden van ze af, maar ze blijven dicht tegen elkaar dus warm zijn ze wel. Prachtig om ze zo te zien.
Of langs de lijn op het voetbal veld.
Sam die Mick aanmoedigd..."lekker MIck...goed gedaan" Bij een goede actie, de big smile op hun gezicht als ze naar elkaar kijken.
Een potje kaarten aan tafel. Ezelen..ken je dat...
Het gelach omdat ze bijna Ezel zijn...
Sneeuwballen gevecht in de straat.
papa is het doelwit, samen zijn ze sterk en bekogelen hem met een lachsalvo toe. Ze helpen elkaar als Papa eraan komt
Hun kleine broertje die ze elke dag een kus geven als ze uit school komen en zeggen dat ze hem gemist hebben....eerst een knuffel
en ga zo maar door....het is zo bijzonder....
x