Wat is een wondermiddel bij griep?

Hi ladies,

Had zooooo gehoopt dat ik HET wondermiddel voor griep bij zwangere vrouwen gewoon niet had zien staan bij de drogist, maar helaas... ;-)

Ben nog steeds ziek en eigenlijk heb ik de rest van de zwangerschap nog geen verkoudheidje gehad. Nu dus even flink aan de beurt vrees ik!
Ga nu wel goed uitzieken, en lang leve de Anta Flu en keelsiroop van Dr Vogel (is toegestaan en smeert je keel lekker, wie weet heeft iemand er nog wat aan).

Adios!

Greets,
Janneke

Wat altijd wel oplucht tijdens de griep is een lekkere douche met eucalyptus badschuim of douchegel. Zelf haal ik altijd van die grote flessen eucalyptus badschuim bij de Lidl. Niet gek duur, maar als ik hier een bad of douche mee genomen heb, voel ik me altijd stukken beter. Wel voor korte duur dan natuurlijk, maar het helpt super goed om in slaap te komen. En wat natuurlijk helpt is een flinke kop zelfgemaakte kippensoep. Altijd super tijdens een griepje! Veel beterschap!

Hoi dames,

ik heb enkele dagen in het ziekenhuis gelegen met buikgriep.
Zondag is het begonnen. Braken en diarree, heb toen besloten om via spoed binnen te gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook voorgehad, maar toen was ik 35 weken, nu 27. Dat is wel een groot verschil natuurlijk.
Ik had verwacht dat ik aan het infuus moest (vocht tekort) en daarna wel naar huis mocht. Nu bleek dat ik toch twee nachtjes moest blijven. Heb drie zakken vocht gekregen. Diarree en braken wekt weeën op... en dat is natuurlijk bij 27 weken nog VEEL te vroeg.
Ik voel me nu stukken beter en ga volgende week weer aan het werk!!

Dus meiden, als je jezelf echt TE ziek voelt, is het echt wel van belang om je te laten onderzoeken. Ik heb geen antibiotica gekregen, enkel extra vocht tegen uitdroging en vooral ook om het onder controle te krijgen. Het is niet de bedoeling dat je al weeën krijgt op 27 weken e, dus om die reden.

Voor al de zieken: VEEL BETERSCHAP!!!

Liefs,
van ons

Hi meiden,

Febeke: jeetje das even schrikken! Fijn dat je je weer beter voelt!

Ik ben sinds maandag weer aan het werk. Nog last van mn rug maar daar heb ik sinds maandag fysio voor.  
Moet vandaag 3 keer bloed laten prikken om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb. Hoop van niet en hoop maar dat ik "gewoon" een grote buik met lekker veel vruchtwater!

Groetjes en voor degenen die (nog) ziek zijn: beterschap!

Janneke

Terug
Bovenaan